خرید ویلای دل‌انگیز در Antalya Belek

Ref: 11455
WhatsApp
قیمت
3+1240 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک با 240 مترمربع زیربنا، استخر خصوصی و جکوزی در منطقه Kadriye در Belek در مجتمعی ویلایی با فاصله 2.5 کیلومتر از دریا قرار دارند.

این ویلاهای دوبلکس 1+3 جدید در منطقه Kadriye در Belek آنتالیا و در مجموعه ای به مساحت 520 مترمربع قرار گرفته اند. هر ویلا شامل یک استخر خصوصی و جکوزی است که تحت نظارت نگهبانی 24 ساعته و دوربین های امنیتی مداربسته می‌باشند.

خرید ویلای دل‌انگیز در Antalya Belek 0

این ویلاها با 240 مترمربع زیربنا واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند. فضای داخلی آنها شامل 3 اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، 2 بالکن، آشپزخانه اوپن و 2 حمام می‌باشد. در محوطه فضای باز، یک استخر بزرگ و جکوزی قرار دارد که اطراف آن را باغی زیبا و آراسته احاطه کرده است. همچنین، قسمتی از محوطه به باربیکیو و پارکینگ اختصاص داده شده است.

خرید ویلای دل‌انگیز در Antalya Belek 1

در راهروی این ویلاهای مجلل، کمد و قفسه های دیواری و در حمام نیز وسایل بهداشتی با کیفیت از جمله توالت فرنگی تعبیه شده است. آشپزخانه ها کاملا مجهز هستند و کابینتهای مرغوب و تجهیزات درجه یک از جمله گاز، فر و هود در آنها نصب شده است.  

این ویلاها، همچنین، مجهز به سیستم گرمایش از کف، کولر و آیفون تصویری رنگی می‌باشند. دیوارها و سقف با رنگ ساتن ضد آب نقاشی شده، درب ورودی استیل ضد زنگ است و کف ویلا با پارکت لمینت و سرامیک مرغوب پوشیده شده است. پنجره های دوجداره PVC  مجهز به کرکره بیرونی اتوماتیک هستند تا به راحتی بتوان میزان نور موجود در فضای داخل را کنترل کرد. به علاوه، برای درخشندگی و نور بیشتر، در سرتاسر ویلا از لامپ هالوژن استفاده شده است.

خرید ویلای دل‌انگیز در Antalya Belek 2

این ویلاها که فقط 2.5 کیلومتر با دریا و 2.3 کیلومتر با ساحل فاصله دارند، محیطی آرام و خلوت، به دور از هیاهو و شلوغی  شهر هستند. و واجد شرایط شهروندی ترکیه اند و فرصتی عالی برای سرمایه گذاری و گزینه ای ایده آل برای اقامت دائم یا دوره‌ای به حساب می‌آیند.

فاصله تا اماکن مختلف:

2.5 کیلومتر تا دریای Belek

500 متر تا وسایل نقلیه عمومی

خرید ویلای دل‌انگیز در Antalya Belek 3

2.3 کیلومتر تا ساحل Kadriye

24 کیلومتر تا فرودگاه

650 متر تا مدرسه

500 متر تا سوپرمارکت

1.1 کیلومتر تا جاده اصلی

 

This property was published on 26-03-1401.
It was last updated on 19-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید