خرید آپارتمان جدید در Altıntaş آنتالیا با امکانات در یک مجتمع مسکونی

Ref: 11536
WhatsApp
قیمت
1+1 58-60 m2 -
3+10 m2
5+1170 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
18 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمانهای مدرن با استخر و خدمات 24 ساعته در منطقه زیبای آلتینتاش در Antalya قرار دارند.

این آپارتمان های جذاب در Altıntaş آنتالیا قرار دارند و شامل یک استخر، سونا و باشگاه بدنسازی هستند. طرح خرید این واحدها به صورت 40 درصد پیش‌پرداخت و اقساط ماهانه است. این پروژه دارای طیف وسیعی از انواع آپارتمان از جمله 1+1، 1+2، 1+3 و 1+5 می‌باشد که متراژ آنها بین 58 مترمربع تا 170 مترمربع متغیر است. علاوه بر این، آپارتمان نوع 1+3 حمام ترکی دارد .

خرید آپارتمان جدید در Altıntaş آنتالیا با امکانات در یک مجتمع مسکونی 0

با خرید این املاک می‌توانید قسمتی از هزینه سرمایه گذاری جهت شهروندی ترکیه را بپردازید که این مبلغ در مجموع باید حداقل 400000 دلار باشد.

این مجموعه دارای ویژگی ها و امکانات متعددی از جمله استخر روباز، استخر ایمنی کودکان، سونا، سالن بدنسازی و زمین بازی کودکان است که آن را به مکانی عالی برای بالا بردن روحیه ساکنین تبدیل کرده است. فضای بیرونی مجموعه با  محوطه‌سازی فضای سبز تزئین شده و قسمتهایی از محوطه به مسیرهای پیاده ‌روی اختصاص داده شده که ساکنین را به انجام فعالیت فیزیکی تشویق می‌کند. این پروژه یک محیط بسته است و تحت نظارت سیستم امنیتی 24 ساعته می‌باشد. همچنین دوربین های مداربسته در سرتاسر مجتمع نصب شده و آن را به مکانی امن برای زندگی و استراحت تبدیل کرده است.

خرید آپارتمان جدید در Altıntaş آنتالیا با امکانات در یک مجتمع مسکونی 1

گیت ورودی مجتمع اتوماتیک است و هر بلوک یک آسانسور دارد. این پروژه همچنین مجهز به ژنراتور برق و پمپ ذخیره آب است.

در خصوص فضای داخلی آپارتمان ها، درب ورودی از فولاد ضد زنگ است و راهروها و همچنین آشپزخانه ها مجهز به کمد دیواری و کابینت می‌باشند. آشپزخانه ها اوپن هستند و وسایلی مانند فر، اجاق گاز و هود در آنها تعبیه شده است.

به علاوه، آپارتمان ها مجهز به آنتن ماهواره مرکزی، دیافون، پنجره های دو جداره PVC مرغوب و کرکره اتوماتیک خارجی هستند. دیوارها با رنگ ساتن ضد آب نقاشی شده و سقف ها با LED و هالوژن تزئین شده اند. در پایان، این آپارتمانها مجهز به سیستم گرمایش از کف هستند و تجهیزات بهداشتی باکیفیت و توالت فرنگی‌هایی با جنس درجه یک در حمام ها موجود می‌باشند.

This property was published on 04-04-1401.
It was last updated on 25-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید