خرید ویلا در استانبول Arnavutkoy نزدیک فرودگاه

Ref: 17710
WhatsApp
M2 560-990
تعداد اتاق 6+2
مسافت تا ساحل 5 km
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,180,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلاهای باشکوه 2+6 در استانبول Arnavutkoy با استخرهای خصوصی در 8 کیلومتری فرودگاه استانبول همراه با برنامه پرداخت اقساطی

یک فرصت واقعی سرمایه‌گذاری در Arnavutkoy، در سمت اروپایی استانبول، ارائه 8 ویلا با طراحی لوکس در محوطه‌ای با معماری مدرن و فضایی زیبا و آرام، تنها 600 متر تا دریاچه Terkos و 1 کیلومتر تا کانال استانبول که یکی از مکان های دیدنی است، فاصله دارد. بزرگترین پروژه‌های قرن بیست و یکم که ارزش املاک و مستغلات را در مناطق مجاور، از جمله Arnavutkoy افزایش می‌دهد، که به یک جاذبه اصلی برای سرمایه‌گذاران در حوزه املاک تبدیل شده است.

خرید ویلا در استانبول Arnavutkoy نزدیک فرودگاه 0
این ویلاهای خیره کننده خانواده محور با ارائه یک فرصت درخشان برای سرمایه‌گذاری، در محوطه‌ای خصوصی با طراحی زیبا و مدرن، باغ‌ها، استخر شنای خصوصی برای هر ویلا، تراس، امنیت شبانه‌روزی و فضای پارکینگ واقع شده‌اند. هر ویلا دارای 2 طبقه و دارای پلان 2+6 با فضای نشیمن 560 تا 990 متر مربع است.

این مجموعه ویلا دارای طراحی چشمگیر، باغ‌های زیبا، گیاهان تزئینی و آلاچیق‌های نشیمن است. فضای داخلی نیز با 6 اتاق خواب هماهنگی و حریم خصوصی را حفظ می‌کند. علاوه بر این، آشپزخانه‌های باز حس مدرنیته را در این خانه های بزرگ القا می‌کنند. این ویلاها عملکرد و ظرافت را با پایان‌کار شیک، مبلمان توکار، کمد لباس و رنگ های آرامبخش نشان می‌دهند.

خرید ویلا در استانبول Arnavutkoy نزدیک فرودگاه 1

با بهره‌مندی از طرح پرداخت از سوی توسعه‌دهنده، می‌توانید در این املاک به صورت نقدی یا با 50 درصد پیش پرداخت و اقساط 12 ماهه سرمایه‌گذاری کنید. املاک در مارس 2024 تحویل خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های موقعیت و فواصل:

دریاچه ترکوس و کانال استانبول: 4 دقیقه

7 دقیقه تا ساحل Yenikoy

مرکز استانبول: 30 دقیقه

فرودگاه استانبول و خط جدید مترو: 8 کیلومتر

خرید ویلا در استانبول Arnavutkoy نزدیک فرودگاه 2

5 کیلومتر تا ساحل Karaburun

40 دقیقه تا ساحل Kilyos

1 ساعت تا فرودگاه Sabiha Gokcen

میدان تقسیم: 50 دقیقه

مرکز خرید استانبول: 30 دقیقه

50 دقیقه تا Buyukcekmece

Arnavutköy یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین محله‌های استانبول در سمت اروپایی است که در کنار تنگه بسفر در بشیکتاش قرار دارد و طولانی ترین خط ساحلی آن 22 کیلومتر است. این منطقه شهری به‌خاطر عمارت‌های چوبی رنگارنگ عثمانی، رستوران‌های غذاهای دریایی، و کافه‌هایش معروف است. ساحل آرناووتکوی در امتداد تنگه بسفر با برخی از زیباترین خانه‌های چوبی مربوط به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم احاطه شده است که بسیاری از آنها با معماری هنر نو طراحی شده‌اند.

خرید ویلا در استانبول Arnavutkoy نزدیک فرودگاه 3

This property was published on 02-02-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید