خرید ملک در آنتالیا شامل ویلاهای مدرن با آسانسور و سونا در Konyaalti

Ref: 13997
WhatsApp
M2 327
تعداد اتاق 5+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $802,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلاهای تریپلکس 5 خوابه با حمام ترکی، آسانسور و سونا در یک مجتمع سرپوشیده با استخر مشترک در Konyaalti آنتالیا واقع شده‌اند.

این ویلاهای تریپلکس پیشرفته که در Konyaalti آنتالیا، تنها 4 کیلومتر با دریا فاصله دارند، دارای طراحی منحصر به فردی هستند و هر کدام دارای سونا، حمام ترکی، و آسانسور هستند. آنها بخشی از یک مجموعه با امکانات در محل، از جمله شنای عمومی را تشکیل می‌دهند و استخر مرکزی در داخل سیته، روزهای گرم تابستان را در آنتالیا کاهش می‌دهد. به دور از شلوغی شهر، این ویلاها خانه‌های تعطیلات ایده آلی را برای زندگی در تمام طول سال و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات فراهم می‌کنند.

خرید ملک در آنتالیا شامل ویلاهای مدرن با آسانسور و سونا در Konyaalti 0

این ویلاهای 327 متر مربعی در 3 طبقه توزیع شده‌اند که شامل 5 اتاق خواب، 5 بالکن، 5 حمام، رختکن و آشپزخانه اوپن هستند.

با ورود به ویلا، ابتدا آنچه از شما استقبال می‌کند، ورودی با کمدهای آینه‌ای است که به آشپزخانه منتهی می‌شود و از اتاق نشیمن با پارتیشن شیشه‌ای متمایز می‌شود. آشپزخانه‌های اوپن دارای کابینت داخلی، پشتی ورق شیشه‌ای و لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، فر و هود هستند که طراحی ساده‌ای را ارائه می‌کنند. نورپردازی نواری LED زیر کابینت، نور کاری گرم را برای فضای کاری کارآمدتر اضافه می‌کند و نورپردازی برجسته را برای ایجاد یک محیط دنج فراهم می‌کند.

خرید ملک در آنتالیا شامل ویلاهای مدرن با آسانسور و سونا در Konyaalti 1

در آشپزخانه، پلکان چوبی شناور است که به طبقه بالا منتهی می‌شود و توسط تخته‌های چوبی محافظت می‌شود که حریم خصوصی ظریفی به فضای استراحت می‌دهد. نور ال ای دی در این پله‌های شناور سیستم روشنایی خوبی را ارائه می‌دهد.

بقیه طبقه همکف به قسمت استراحت اختصاص داده شده است که به یک پاسیو سایه دار باز می‌شود و رو به استخر و باغ‌های آراسته شده است.

با توجه به ویژگی‌های کلی ویلاها، دیوارهای برجسته چوبی و سنگ مرمر نقاط کانونی ایجاد می‌کنند. چوب همچنین به طرق مختلف برای انجام عملکردهای مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، تخته‌های چوبی در بالکن‌ها برای ایجاد سایه در بالای سر، ایجاد گرما و بافت استفاده می‌شود. حمام‌ها با طراحی مدرن دارای لوازم بهداشتی باکیفیت، دوش و جکوزی با محفظه شیشه‌ای هستند.

خرید ملک در آنتالیا شامل ویلاهای مدرن با آسانسور و سونا در Konyaalti 2

از دیگر ویژگی‌های ویلا می‌توان به این موارد اشاره کرد: پنجره‌های دوجداره PVC با کیفیت بالا، درب ورودی با کیفیت بالا از جنس استنلس استیل، سقف‌های تزئین شده با گچ تخته، تهویه مطبوع، پرده‌های خارجی، کمد دیواری، دیوارهای رنگ آمیزی شده با ضد آب، رنگ ساتن، کمد آینه‌ای در راهرو، سیستم گرمایش از کف و دایفون.

این املاک برای اجازه اقامت در ترکیه مناسب است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

فاصله‌ها

4.4 کیلومتر با دریا فاصله دارد

خرید ملک در آنتالیا شامل ویلاهای مدرن با آسانسور و سونا در Konyaalti 3

11.2 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد

5.6 کیلومتر با ساحل فاصله دارد

فاصله تا فرودگاه 22 کیلومتر

فاصله تا جاده اصلی 350 متر

This property was published on 09-08-1401.
It was last updated on 17-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید