خرید ملک در استانبول منطقه آرناووتکوی با قیمتی مناسب

Ref: 16470
WhatsApp
قیمت
1+1 60 m2
3+1146 m2
4+1257 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه 9 بلوکی واحدهای مسکونی مناسب برای مجوز اقامت تنها چند دقیقه از کانال استانبول و امکانات شهری در آرناووتکوی استانبول را ارائه می‌دهد.

یک مجتمع مسکونی آرام در نزدیکی دریا در آرناووتکوی، شامل 9 بلوک و 108 آپارتمان، با استانداردهای بالا و امکانات اجتماعی را برای ساکنین فراهم می‌کند. این پروژه آپارتمان‌هایی را با پلان‌های مختلف از واحدهای 1+1، ۱+۳ و ۲+۴ دوبلکس با فضاهای نشیمن بین 60 تا 257 متر مربع ارائه می‌دهد.

خرید ملک در استانبول منطقه آرناووتکوی با قیمتی مناسب 0

آپارتمان‌ها با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، از جمله بالکن‌، درب‌های ورودی فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا، سیستم گرمایش مرکزی با رادیاتور، پنجره‌های پی وی سی دو جداره با کیفیت، کمدهای ورودی ، مبلمان توکار در راهروها و آشپزخانه ها، سقف ها تکمیل شده‌اند. واحدها با گچ تخته، کفپوش کاشی و سرامیک با کیفیت، کف پارکت چند لایه و سرویس بهداشتی درجه یک با کابین دوش نصب شده در حمام تحویل می‌شوند.

این پروژه با معماری مدرن، فضایی آرام، فضای سبز 60 درصدی ، طراحی محوطه سازی دلپذیر، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه‌سواری و زمین‌های بازی، آرامش و آسایش را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد.

امکانات پروژه:

زمین بازی بچه‌ها

مناطق سبز

امنیت 24/7

سیستم امنیتی دوربین

پارکینگ خودرو

پارکینگ اختصاصی برای ماشین‌های مهمانان

خرید ملک در استانبول منطقه آرناووتکوی با قیمتی مناسب 1

استخر در فضای باز

ژنراتور برای قطع برق

مخزن آب و هیدروفور

 

این آپارتمان‌ها و واحدهای دوبلکس در آرناووتکوی مناسب برای اجازه اقامت هستند و در مارس 2023 آماده تحویل خواهند بود. اسناد مالکیت نیز آماده است.

ویژگی‌های مکان:

Arnavutköy یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین محله‌های استانبول در سمت اروپایی است که در کنار تنگه بسفر در بشیکتاش بین اورتاکوی و ببک قرار دارد و دریای سیاه را با طولانی‌ترین خط ساحلی به طول 22 کیلومتر فرا گرفته است. این منطقه به‌خاطر عمارت‌های چوبی رنگارنگ عثمانی، رستوران‌های غذاهای دریایی و کافه‌هایش معروف است.

This property was published on 30-10-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید