خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان‌های جدید در نزدیکی تکسیم

Ref: 11115
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 101-139
تعداد اتاق 2+1, 2+2
خرید املاک در منطقه بی‌اوغلو استانبول، واجد شرایط برای شهروندی ترکیه است و فضاهای زندگی مدرن 101 و 139 متر مربع ارائه می‌دهد.

این پروژه ساختمان آپارتمانی که قرار است در سال 2023 تکمیل شود، در زیتین‌برنو در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. این پروژه در نزدیکی موزه‌ها، بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، مراکز خرید و حمل‌ونقل عمومی قرار دارد و دسترسی راحت به امکانات شهری را ارائه می‌دهد. این ساختمان به طور متوسط دارای آپارتمان‌های 1+2 استاندارد و 2+2 دوبلکس با مساحت 101 تا 139 متر مربع است. طراحی بیرونی و داخلی ساختمان‌ها مدرن است، که با رویکردهای معماری اخیر هماهنگ است و به پروژه‌های شهری پیشرفته در حال رشد استانبول کمک می‌کند.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان‌های جدید در نزدیکی تکسیم 0

آپارتمان‌ها جادار و نو هستند و دارای بالکن هستند، در حالی که آپارتمان‌های دوبلکس دارای بالکن و تراس هستند. بالکن‌ها و تراس‌ها اگرچه نسبتا کوچک هستند و مساحتی بین 2 تا 4 متر مربع دارند، اما همچنان فضای خلوتگاهی برای استراحت با تنفس هوای تازه را ارائه می‌دهند. واحدهای مسکونی دارای هالوژن و نورپردازی تاکیدی برای تقویت سیستم روشنایی و در عین حال افزودن لایه‌های مختلف نور برای بهبود فضای داخلی برنامه‌ریزی شده‌اند. پالت رنگ خنثی نیز اتاق‌ها را بزرگتر با حس تازگی و روشنایی نشان می‌دهد. همچنین، پنجره‌های بزرگ، مقدار مناسبی از نور طبیعی را از فضای باز دریافت می‌کنند. آشپزخانه‌ها مجزا نگهداری می‌شوند تا یک منطقه بزرگ و خصوصی برای پخت و پز ارائه دهند.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان‌های جدید در نزدیکی تکسیم 1

در نهایت، طرح‌های پرداخت برای این پروژه با تخفیف در فروش نقدی موجود است. سند مالکیت آماده است و آپارتمان‌ها نیز واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه هستند. با خرید دو دوبلکس 2+2 می‌توانید برای شهروندی ترکیه اقدام کنید. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی و خرید ملک در ترکیه هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان‌های جدید در نزدیکی تکسیم 2

This property was published on 13-01-1401.
It was last updated on 27-11-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید