خرید آپارتمان نوساز در مجتمعی با امکانات اجتماعی در کارتال در سمت آسیایی استانبول

Ref: 10647
WhatsApp
قیمت
1+1 80 m2
2+1212 m2
3+1127-188 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع آپارتمانی جدید در نزدیکی مغازه‌ها، داروخانه‌ها، مدارس دولتی، بیمارستان‌ها، جنگل و دریای مرمره قرار دارد.

این پروژه کاملاً جدید Yakacik استانبول در محله ای آرام در نزدیکی جنگل قرار دارد. در 4.8 کیلومتری دریای مرمره و 655 متری جنگل آیدوس قرار دارد که میزبان اکسیژن فراوان، جاذبه های طبیعی منحصر به فرد و برکه آیدوس است. نزدیکی این پروژه به مغازه ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و سایر امکانات شهری یک ویژگی کلیدی است، زیرا ترکیبی از زندگی طبیعی و شهری را در یک مکان مناسب ارائه می‌‌دهد.

خرید آپارتمان نوساز در مجتمعی با امکانات اجتماعی در کارتال در سمت آسیایی استانبول 0

این مجتمع آپارتمانی جدید در زمینی به مساحت 1500 متر مربع ساخته شده است. دارای 2 بلوک مسکونی 12 طبقه با 76 آپارتمان با چشم انداز دریا، جنگل و شهر و یک محوطه باز برای امکانات اجتماعی است که توسط نگهبان 24 ساعته در ورودی اصلی و سیستم نظارت تصویری مورد استفاده در سراسر مجموعه خدمات رسانی می‌شود.

امکانات اجتماعی شامل زمین بازی، زمین تنیس، زمین بسکتبال، و یک استخر روباز (100 متر مربع) است. اطراف استخر را یک محوطه چوبی پوشانده شده با درختان نخل احاطه کرده است که در پشت آن یک قسمت نشیمن با آلاچیق‌های محافظ خورشید وجود دارد.

خرید آپارتمان نوساز در مجتمعی با امکانات اجتماعی در کارتال در سمت آسیایی استانبول 1

بلوک‌های مسکونی دارای آپارتمان‌های 1+1، 1+2، 1+3 و آپارتمان‌های دوبلکس 1+4 در طبقات بالا هستند. مساحت واحدهای مسکونی بین 80 تا 260 متر مربع است و به دلیل طراحی مدرن خود با سلیقه ساکنین سازگار هستند. پنجره‌ها از کف تا سقف کشیده می‌شوند و استفاده از نور طبیعی را به حداکثر می‌رساند. پالت رنگ خنثی فضایی آرامش بخش را ایجاد می‌کند و کفپوش چوبی سخت حس گرما را ایجاد می‌کند. دیوارهای برجسته چشم نواز در اتاق خواب و اتاق نشیمن به بافت و بعد می‌افزایند.

خرید آپارتمان نوساز در مجتمعی با امکانات اجتماعی در کارتال در سمت آسیایی استانبول 2

حمام‌ها دارای ماشین لباسشویی و دوش هستند که دسترسی آسان و ظاهری تزئینی را ارائه می‌دهند. آشپزخانه‌ها مجهز به کابینت و لوازم الکترونیکی پیشرفته هستند.

علاوه بر این، مناطق باز که به خوبی مدیریت شده‌اند به ساکنان این امکان را می‌دهند تا با همسایگان خود معاشرت کنند و از نظر روحی و جسمی در یک محیط امن استراحت کنند.

این پروژه قرار است در سال 2023 تکمیل شود.

توضیحات بیشتر

نظارت تصویری
ژنراتور
سیستم ماهواره ای
وای فای رایگان
محوطه پارکینگ
سیستم گرمایش مرکزی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید