خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس با منظره دریا در بیلیکدوزو

Ref: 10610
WhatsApp
M2 380
تعداد اتاق 5+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $529,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای نیمه مبله 5 خوابه با نمای باز نزدیک دریا، سواحل، مارینا و مراکز خرید

ویلای زیبای 5 خوابه چند طبقه با مساحت 380 متر مربع در نزدیکی سواحل، دریا و مراکز خرید قرار دارد و سبک زندگی راحت و مجللی را ارائه می‌دهد. این ویلای تریپلکس با طراحی شیک دارای 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، یک استخر کوچک و یک باغ خصوصی است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس با منظره دریا در بیلیکدوزو 0

همانطور که وارد ویلا می‌شوید، با راهروی مطبوع با مبلمان توکار متصل به دیوار سمت چپ و پلکان منحنی منتهی به طبقه بالا مواجه می‌شوید. پله‌ها با کاشی‌های مرمری و نرده‌های چوبی تکمیل شده‌اند.

در سمت چپ، آشپزخانه اوپن را می‌بینید که با کابینت آشپزخانه و وسایل برقی مانند اجاق گاز، فر، هود، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تلویزیون ال سی دی تجهیز شده است. آشپزخانه دارای کمدهای زیادی برای نگهداری است. کابینت‌های سفید آشپزخانه با میزهای مشکی تضاد دارند. طراحی با کاشی‌های مرمر مطابقت دارد و یک طرح ثابت را حفظ می‌کند. دستگیره‌های کابینت دکمه‌ای طلایی، شیر آب هم رنگ را تکمیل می‌کند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس با منظره دریا در بیلیکدوزو 1

قسمت سالن شامل یک سوئیت اتاق نشیمن مشکی، یک میز با پایه‌های طلایی، یک دستگاه تهویه هوا، و یک تلویزیون نصب شده روی دیوار است. پنجره‌های قدی نور طبیعی فراوانی را وارد می‌کنند. کاشی‌های مرمری براق و با رگه های ملایم کف را پوشانده و ظاهری شیک به دست می‌آورند. رادیاتور نصب شده است و سقف‌ها با هالوژن در سراسر ویلا تزئین شده است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس با منظره دریا در بیلیکدوزو 2

راه پله‌ها به طبقه اول منتهی می‌شود که اتاق خواب‌هایی با وسایل ضروری را در خود جای می‌دهد. درها با دیوارها و کابینت‌های سفید مطابقت دارند. علاوه بر این، اتاق خواب اصلی دارای یک جکوزی است و از طریق یک درب به بالکن بزرگ منتهی می‌شود. از بالکن، منظره‌ای بدون مانع به دریا و فضای باز دارید که می‌توانید شبانه روز از آن لذت ببرید.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس با منظره دریا در بیلیکدوزو 3

این ویلای مدرن با دقت طراحی شده با پلان وسیع در بیلیکدوزو یک فرصت فوق العاده غیر قابل از دست دادن است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ملک در استانبول، با ما تماس بگیرید. 

This property was published on 27-11-1400.
It was last updated on 07-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید