خرید آپارتمان در آنتالیا در فاصله 5 کیلومتری از دریا در منطقه کمر

Ref: 13911
WhatsApp
M2 57
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : € 170.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان‌های 2 خوابه مقرون به صرفه با امکاناتی مانند استخر و سیستم امنیتی دوربین مداربسته در فاصله 5 کیلومتری از دریا و سواحل قرار دارند.

این مجتمع آپارتمانی واقع در کمر آنتالیا ، محله Kuzdere، در یک محیط ایده آل برای تعطیلات، تنها 5 کیلومتر با دریا و سواحل شنی شگفت انگیز فاصله دارد و دارای املاک 2 خوابه با امکانات در محل و سیستم امنیتی دوربین مدار بسته است.

خرید آپارتمان در آنتالیا در فاصله 5 کیلومتری از دریا در منطقه کمر 0

این پروژه جدید کم ارتفاع که در سال 2021 تکمیل شد، شامل مجموعه‌ای از بلوک‌های 3 طبقه با امکانات اجتماعی، از جمله استخر، زمین بازی کودکان، سونا و تناسب اندام و یک پارکینگ در طبقه زمین است که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است. استخر فوق العاده با استخر امن برای کودکان به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا در روزهای گرم تابستان خنک شوند و در فضای بیرون اجتماع کنند.

با توجه به واحدهای مسکونی 57 متر مربعی، طرح رنگ سفید غالب است و اتاق‌ها را بزرگ‌تر می‌کند. آشپزخانه‌ها دارای پلان باز هستند که در اتاق‌های نشیمن واقع شده‌اند، کابینت‌های آشپزخانه با کابینت‌های جلوی صاف و یک پالت رنگ متضاد مطابق با طرح‌های آشپزخانه معاصر دارند.

خرید آپارتمان در آنتالیا در فاصله 5 کیلومتری از دریا در منطقه کمر 1

بسته به سمت آپارتمان‌ها، بالکن‌های با اندازه خوب خارج از سالن به سمت مناظر استخر، محله و کوه‌ها باز می‌شوند. حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت، روشویی شناور با کابینت دیواری و دوش بزرگ است.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی آپارتمان‌ها می‌توان به پنجره‌های دوجداره پی وی سی مرغوب، آبگرمکن برقی، آنتن ماهواره مرکزی ، درب ورودی فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا، سقف‌های رنگ‌آمیزی شده با گچ تخته، زیرساخت تهویه مطبوع ، ال ای دی و نورافکن اشاره کرد. علاوه بر این، دیوارها با رنگ ساتن ضد آب رنگ آمیزی شده‌اند و کف‌ها با سرامیک مرغوب و کف پارکت لمینت پوشانده شده‌اند.

خرید آپارتمان در آنتالیا در فاصله 5 کیلومتری از دریا در منطقه کمر 2

با خرید این املاک مقرون به صرفه در کمر آنتالیا، واجد شرایط دریافت اقامت ترکیه خواهید بود. برای جزئیات بیشتر و خرید ملک در آنتالیا، لطفا با ما تماس بگیرید.

فاصله‌ها

5 کیلومتر با دریا، ساحل و مرکز شهر فاصله دارد
فاصله تا فرودگاه 57 کیلومتر
400 متر با سوپرمارکت فاصله دارد

 

This property was published on 16-10-1401.
It was last updated on 25-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید