خرید آپارتمان در استانبول در طبقه هشتم یک ساختمان با امکانات در منطقه شیشلی

Ref: 14005
WhatsApp
تعداد اتاق 1+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $119,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
یک آپارتمان مدرن یکخوابه در طبقه ۸ یک ساختمان بلند با دو آسانسور، باشگاه و استخر در شیشلی استانبول با قیمت مقرون به‌صرفه به فروش می‌رسد.

این آپارتمان 1 خوابه مدرن واقع در شیشلی استانبول، در نزدیکی خطوط متروبوس و مترو، در طبقه هشتم یک ساختمان مرتفع مجهز به 2 آسانسور، سالن بدنسازی و استخر است که به ساکنان این امکان را می‌دهد تا از امکانات متعدد بهره‌مند شوند و از نزدیکی به حمل و نقل عمومی و امکانات شهری لذت می‌برند.

خرید آپارتمان در استانبول در طبقه هشتم یک ساختمان با امکانات در منطقه شیشلی 0

این آپارتمان 1+1 فضای نشیمن جمع و جور و در عین حال راحت را ارائه می‌دهد که در آن هر اتاق با دارای فضای خصوصی است. وقتی وارد آپارتمان می‌شوید، با پالت رنگ روشنی که در سرتاسر ملک استفاده می‌شود، روبرو می‌شوید که باعث می‌شود آپارتمان بزرگ‌تر به نظر برسد. در سمت چپ یک کمد توکار از کف تا سقف قرار دارد که تقریباً استتار شده است و فضای ذخیره‌سازی زیادی را ارائه می‌کند. ورودی مستقیماً به اتاق نشیمن مجهز به تهویه مطبوع هدایت می‌شود.

آشپزخانه L شکل که در گوشه مقابل قرار گرفته است، بخشی از اتاق نشیمن را تشکیل می‌دهد تا فضای بازتری ایجاد کند. کابینت‌های سفید مدرن و کانترهایی با سایه روشن در آشپزخانه تعبیه شده است.

خرید آپارتمان در استانبول در طبقه هشتم یک ساختمان با امکانات در منطقه شیشلی 1

به طور کلی، هر اتاق به اندازه کافی برای وسایل ضروری و مبلمان بزرگ است. حمام دارای دوش با محفظه شیشه‌ای، روشویی شناور، کابینت داروی آینه‌ای و فضای کافی برای ماشین لباسشویی است. به همین ترتیب، اتاق خواب به راحتی می‌تواند یک کمد دیواری، یک تخت دو نفره و یک کمد را در خود جای دهد و فضای کافی برای حرکت آزادانه در اتاق باقی بماند.

اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید،‌ لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 31-06-1401.
It was last updated on 04-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید