خرید انواع آپارتمانهای جدید در Arnavutkoy استانبول

Ref: 10914
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 85-250
تعداد اتاق 2+1, 3+1, 4+2, 6+2
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این مجتمع شامل 2 بلوک 6 طبقه و 54 آپارتمان، زمین بازی کودکان و پارکینگ روباز می‌باشد.

این مجتمع مسکونی در مرکز Hadimkoy در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و شامل 2 بلوک 6 طبقه با 54 آپارتمان می‌باشد. این مجتمع طیف وسیعی از انواع آپارتمان را در خود جای داده که شامل آپارتمان و دوبلکس 1+2، 1+3، 2+4 و 2+6 می‌باشد و متراژ آنها بین 85 مترمربع تا 250 مترمربع متغیر است.

خرید انواع آپارتمانهای جدید در Arnavutkoy استانبول 0

این 2 بلوک با طراحی مدرن به شیوه ای هماهنگ با یکدیگر در تعامل هستند و تحت نظارت سیستم امنیتی فعال 24 ساعته می‌باشند. این بلوکها با ظاهری یکنواخت، دارای بالکن های فرورفته ای هستند که در عین برقراری ارتباط صمیمی با فضای داخلی، حریم خصوصی ساکنین را حفظ کرده و آنها را از شرایط آب و هوایی نامطلوب محافظت می‌کند. مشبک‌ کاری‌های چوبی به تهویه طبیعی هوا کمک کرده و با تاثیر متقابل بین سایه و نور، جذابیت خاصی به محیط بخشیده و ساکنین را در برابر نور خورشید حفظ می‌کند. نرده‌های بالکنها، شیشه ای و پنجره ها نیز تمام قد می‌باشند و بهره مندی از نور طبیعی را به حداکثر می‌رسانند.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به زمین امن بازی کودکان، و پارکینگ‌ روباز مختص ساکنین، اشاره کرد. آلاچیق‌های دلنشین و سایه بان پرگولای موجود در محوطه، ساکنین را تشویق می‌کند تا وقت بیشتری را بیرون از خانه سپری کنند.

این آپارتمانها واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند و مطابق با روشهای معاصر معماری، طراحی شده اند. آشپزخانه ها بسته هستند و مکانی خصوصی و جادار برای تدارکات آشپزی فراهم می‌کنند. پنجره های از کف تا سقف، نور طبیعی فراوانی را به داخل آپارتمان ها منتقل کرده و فضای داخلی را مطبوع و روشن نگه می دارند.

خرید انواع آپارتمانهای جدید در Arnavutkoy استانبول 1

در پایان، این مجتمع در نزدیکی کانال استانبول و فرودگاه جدید واقع شده است که نویدبخش بازده سرمایه گذاری بالایی در آینده می‌باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ شهروندی و خرید ملک در ترکیه، به این صفحه مراجعه کرده و یا مستقیما با ما تماس بگیرید.

فاصله تا اماکن مختلف:

فرودگاه جدید استانبول: 15 دقیقه

پروژه های کانال استانبول: 10 دقیقه

نزدیک ایستگاه اتوبوس

This property was published on 13-12-1400.
It was last updated on 27-11-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید