خرید ملک دست دوم مناسب برای تعطیلات در آلانیا

Ref: 17684
WhatsApp
M2 190
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : € 195.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید ملک دوبلکس 190 متری 3 خوابه در آلانیا Okurcalar با تراس بزرگ و بالکن.

Okulcalar، یک مقصد تفریحی در آلانیا است که دارای برخی از بهترین رستوران‌ها، بارها و کافه‌ها، سواحل و فعالیت‌های ورزش‌های آبی است. این ملک دوبلکس 1+3 دارای یک فضای کمد لباس در راهرو است که با سه اتاق خواب روشن، آشپزخانه با کابینت‌های توکار، و دو حمام با کاشی‌کاری شده با دو کابین دوش در قسمت فوقانی همراه است. کف. این ملک دارای فضای نشیمن 190 متری با نور کافی در سراسر، بالکن در کنار آشپزخانه و تراس بزرگ سایه دار است .

این آپارتمان یک خرید ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات و کسانی است که به دنبال زندگی در شهر ساحلی پر جنب و جوش با همه چیز شما نیاز دارند.

خرید ملک دست دوم مناسب برای تعطیلات در آلانیا 0

محل:

Okurcalar یک استراحتگاه معمولی مدیترانه‌ای در منطقه آلانیا است. مملو از هتل‌ها، تفرجگاه‌ها و فروشگاه‌های سوغاتی رنگارنگ است. سواحل دلپذیر و دریای گرم ، سخاوت چشم‌انداز و آثار تاریخی از بهترین ویژگی‌های این مکان است. بسیاری از هتل ها، مهمانخانه ها و باشگاه ها تجهیزات ورزشی اجاره می‌کنند. بنابراین می‌توانید تعطیلات خود را در ساحل بگذرانید، به خرابه‌های کاروانسرا در نزدیکی آلاراهان بروید یا در مرکز تاریخی آلانیا قدم بزنید. اوکورکالار با خاک حاصلخیز خود منطقه‌ای است که اغلب توسط علاقه‌مندان به کشاورزی ترجیح داده می‌شود.

خرید ملک دست دوم مناسب برای تعطیلات در آلانیا 1

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید