فروش آپارتمان دوبلکس 5 خوابه در یک مجتمع در Buyukcekmece استانبول

Ref: 10674
WhatsApp
M2 180
تعداد اتاق 5+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $250,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک 5 خوابه آماده سکونت در استانبول دارای موقعیت مکانی مناسب و فضای نشیمن 180 متر مربع بوده و برای شهروندی ترکیه مناسب است

آپارتمان دوبلکس بزرگ 5 خوابه با منظره دریا و خیابان در بویوکچکمجه استانبول ، فضای نشیمن 180 متر مربعی را در طبقه آخر در یک مجتمع بوتیک کوچک با پارکینگ سرپوشیده و خدمات امنیتی ارائه می‌دهد.

فروش آپارتمان دوبلکس 5 خوابه در یک مجتمع در Buyukcekmece  استانبول 0

طبقه اول شامل آشپزخانه، حمام اصلی، اتاق نشیمن و 2 اتاق خواب است. وقتی وارد آپارتمان می‌شوید، راه پله ها را در سمت راست پیدا می‌کنید و می‌توانید مستقیماً به آشپزخانه‌ای بروید که در موازات با درب ورودی قرار دارد. آشپزخانه به کابینت های پایه مشکی، کمدهای بالای سر سفید، قاب کابینت یخچال و لوازم الکترونیکی از جمله اجاق گاز، هود و فر مجهز است. 

اگر مستقیماً از ورودی اصلی به سمت چپ بپیچید، اتاق نشیمن اصلی را می‌بینید که به یک بالکن با اندازه خوب باز می‌ شود که می‌تواند به راحتی چند صندلی و یک میز را در خود جای دهد. اتاق خواب‌ها و اتاق نشیمن اصلی با کفپوش چوبی پوشیده شده اند. نورافکن ها سقف حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن را تزئین می‌کنند. برخی از اتاق خواب‌ها دارای فضاهای گوشه کوچکی هستند که می‌توانید مکان‌های دنج را با تزئینات ایجاد کنید و آنها را از بقیه فضا متمایز کنید.

پلکان منحنی سفید به طبقه بالا منتهی می‌شود، جایی که سه اتاق دیگر وجود دارد، یکی با حمام خصوصی و دیگری با تراس. منطقه بزرگی که درست در انتهای پله ها ملاقات می‌کنید می تواند به عنوان اتاق نشیمن یا سرگرمی استفاده شود. حمام‌های تک رنگ دارای یک نوار عمودی از الگوی زیگزاگ هندسی در پشت توالت و 2 سر دوش در کابین دوش‌های کاربردی با فریم مشکی هستند. آینه‌های بدون قاب که تصویر دیوارهای کاشی‌کاری شده را منعکس می‌کنند، به‌طور یکپارچه با دیوارها و کف‌های کاشی‌کاری شده از مرمر سفید با رگه‌های ملایم ترکیب می‌شوند.

فروش آپارتمان دوبلکس 5 خوابه در یک مجتمع در Buyukcekmece  استانبول 1

این آپارتمان زیبا و راحت 5 خوابه با منظره دریا تنها 3 دقیقه تا متروبوس فاصله دارد و فرصت سرمایه گذاری عالی را برای متقاضی شهروندی ارائه می‌دهد. آماده سکونت است و منتظر صاحبان خانه جدید خود است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت ترکیه می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

This property was published on 14-11-1400.
It was last updated on 27-03-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید