فروش آپارتمان 3 خوابه بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی در سمت اروپایی استانبول

Ref: 10480
WhatsApp
M2 200
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺2.600.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
ساکنان این آپارتمان همچنین از امکانات اجتماعی و سایر خدمات در موقعیتی عالی در نزدیکی بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مدارس و سایر امکانات شهری بهره مند خواهند شد.

این آپارتمان 3 خوابه فضای نشیمن راحت و وسیعی را به ویژه برای خانواده‌ها، در اسنیورت، مرکز محبوب سرمایه گذاران املاک و یکی از سریع ترین مناطق در حال توسعه استانبول در سمت اروپایی، ارائه می‌دهد. این آپارتمان بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی دارای 2 بلوک با 104 آپارتمان، یک پارکینگ سرپوشیده و امکانات اجتماعی از جمله استخر روباز، مرکز تناسب اندام و زمین بازی کودکان واقع شده است که توسط کارکنان امنیتی و باربری در نزدیکی بیمارستان‌ها، مراکز خرید بزرگ، مدارس، و سایر امکانات شهری ارائه می‌شود. 

فروش آپارتمان 3 خوابه بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی در سمت اروپایی استانبول 0

این واحد مسکونی 1+3 با مساحت 200 متر مربع دارای 3 اتاق خواب، 2 حمام، آشپزخانه مجزا، رختکن و بالکن با اندازه خوب است که به راحتی چند صندلی و یک میز را در خود جای می‌دهد. ورودی آپارتمان دارای کمد دیواری فرورفته و یک آینه تمام قد بزرگ است که به عمق می‌افزاید و اتاق نشیمن را که دقیقاً در سراسر آن قرار گرفته است منعکس می‌کند. راهرو با کاشی‌های چینی رنگ روشن پوشیده شده و توسط نورافکن‌ها روشن می‌شود.

فروش آپارتمان 3 خوابه بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی در سمت اروپایی استانبول 1

اتاق نشیمن اصلی جادار است، جایی که یک سوئیت استراحت و یک میز ناهار خوری می‌توانند به راحتی در کنار هم قرار بگیرند. پنجره‌های کف تا سقف نور طبیعی را به حداکثر می‌رساند و اتاق نشیمن را مطبوع نگه می‌دارد. درب پاسیو با تیرهای چوبی به بالکن باز می‌شود، جایی که ساکنان می‌توانند از هوای تازه و منظره درختان لذت ببرند. علاوه بر این، ساکنان می‌توانند در طول سال به لطف محفظه شیشه ای از بالکن استفاده کنند.

فروش آپارتمان 3 خوابه بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی در سمت اروپایی استانبول 2

آشپزخانه L شکل به طور کامل با کابینت آشپزخانه و کالاهای سفید مجهز است، در حالی که حمام دارای یک آینه بدون قاب و یک وان با درهای شیشه‌ای است.

این آپارتمان 3 خوابه در مجتمعی با امکانات، زمین بازی کودکان و خدمات امنیتی برای خانواده‌ها ایده آل است. این ملک یک سرمایه‌گذاری خوب در املاک و مستغلات در ترکیه است، همچنین می‌تواند بخشی از پورتفولیوی شهروندی ترکیه شما باشد (مجموع کل باید 250000 دلار باشد).

فروش آپارتمان 3 خوابه بزرگ در یک مجتمع آپارتمانی در سمت اروپایی استانبول 3

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در ترکیه و تابعیت ترکیه هستید، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

توضیحات بیشتر

گرمایش مرکزی

بتن نوع C-30

This property was published on 05-11-1400.
It was last updated on 21-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید