خرید خانه در استانبول

ما در Turkey Expert با سال‌ها تجربه در بازار املاک و مستغلات، جذاب‌ترین آپارتمان‌ها و املاک در استانبول را به شما ارائه می‌نماییم. ما لیست گسترده‌ای از املاک و یک تیم متخصص داریم که مشتاقانه منتظر کمک به شما در انتخاب و خرید خانه در استانبول هستند. ادامه مطلب

بازار خرید ملک در استانبول

بازار املاک و مستغلات ترکیه به ویژه در استانبول که قطب مالی و فرهنگی این کشور است ، موردتوجه تمامی مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. با مهاجرت تعداد زیادی از مردم به این شهر پر زرق و برق، قیمت خانه در استانبول در سال های آینده همچنان افزایش می‌یابد. از آنجایی که استانبول به دلیل بازده بالا و پتانسیل رشد سرمایه، مکانی محبوب برای خرید خانه است و شرکت‌های ساختمانی همواره در حال رقابت برای ساختن بهترین پروژه‌ها در این شهر هستند. بنابراین، خریداران می‌توانند از بین آپارتمان‌‌های مختلفی که برای فروش در استانبول با قیمت و مکان‌های مختلف وجود دارند، انتخاب کنند. چه به دنبال آپارتمان‌های مقرون به‌صرفه با قیمت مناسب و یا اقساطی هستید و چه آپارتمان‌های لوکس با چشم‌انداز عالی از دریا و شهر می‌خواهید و چه به دنبال اخذ شهروندی ترکیه هستید،‌ می‌توانید ملک رویایی خود را در استانبول پیدا کنید.

خانه های فروشی در استانبول

چه نوع ملکی را می‌‌توانید در استانبول خریداری کنید؟

آیا به دنبال خرید ملک در استانبول هستید و فکر می کنید چه نوع ملکی برای خرید در دسترس است؟ خرید ملک در استانبول گاهی اوقات می‌تواند فرمول پیچیده‌ای باشد. شما باید خواسته‌های خود را بسنجید و سپس تصمیم‌گیری کنید! آیا هنگام خرید ملک در ترکیه دنبال یک سرمایه‌گذاری خالص یا یک سبک زندگی ناب هستید؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید ملک در استانبول، مناسب‌ترین نوع ملک و منطقه را انتخاب کنید.

خرید آپارتمان در استانبول با قیمت مقرون‌به‌صرفه

قیمت خانه در استانبول یکی از فاکتورهایی است که به هنگام خرید ملک در استانبول باید در نظر گرفته شود. مناطق در حال توسعه استانبول مانند Esenyurt و Bahcesehir دارای املاک ارزان قیمت در مقایسه با سایر مناطق استانبول هستند. مجتمع‌های جدید در این مناطق مقرون به صرفه بوده و امکاناتی مانند خدمات استخر، آبگرم و دربان ارائه می‌دهند. یکی دیگر از مناطقی که دیگری که آپارتمان‌های بسیار عالی و جدید در استانبول را ارائه می‌دهد، منطقه Beylikduzu است. بسته به موقعیت مکانی، قیمت ملک در Beylikduzu بالاتر از منطقه Esenyurt است

خرید آپارتمان با منظره دریا در استانبول

ترکیه به طور همزمان از زیبایی طبیعی و مدرنیته برخوردار است و استانبول از زیباترین شهرها است. استانبول توسط دریای مرمره و دریای سیاه احاطه شده است و داشتن منظره خارق‌العاده از دریا را ممکن می‌سازد. املاک موجود برای فروش در Florya استانبول یکی از بهترین مناظر دریا را در استانبول ارائه می‌دهد. ما در مکان های معروف مانند بسفر، بشیکتاش، گالاتا، Kucukcekmece، بیلیکدوزو، Zeytinburnu و فلوریا انواع خانه با منظره دریا را ارائه می‌دهیم. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام جزئیات مناطق مختلف شهر و انواع املاک موجود با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که تجربه و دانش خود را در خرید ملک در استانبول با شما در میان بگذاریم و در تمامی مراحل انتخاب تا خرید خانه در استانبول شما را راهنمایی کنیم.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام جزئیات مهم مناطق مختلف شهر و انواع املاک موجود با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که تجربه و دانش خود را در مورد خرید ملک در استانبول با شما در میان بگذاریم

خرید ملک در استانبول

فروش به اتمام رسیده
این ملک نفیس 300 متری در طبقه 3 دارای سونای خصوصی، اتاق‌های فوق العاده جادار در نزدیکی خط ساحلی و خیابان معروف بغداد است.
Kadıköy, Istanbul
300 m2 6
فروش به اتمام رسیده
خانه‌های این پروژه سبک زندگی متمایز را در استانبول ارائه می‌دهند
Eyüp, Istanbul
226-393 m2 4-5
فروش به اتمام رسیده
این ملک ویلایی با طراحی خوب بخشی از یک مجتمع ویلایی مسکونی واقع در بیلیکدوزو در سمت اروپایی استانبول است.
Beylikdüzü, Istanbul
250 m2 5
فروش به اتمام رسیده
ما چندین آپارتمان دست دوم را برای فروش با پلان‌های مختلف در این سیته معتبر در ماسلاک در کنار فاتیح اورمانی ارائه می‌دهیم.
Sarıyer, Istanbul
240 m2 5
تا چند دقیقه دیگر با شما تماس می‌گیریم.
لطفا شماره تلفن همراه خود را با کد کشور وارد نمایید.
تاریخ تحویل دی 1401
6 ماه اقساط
فروش به اتمام رسیده
این املاک در استانبول که در نزدیکی جنگل آیدوس قرار گرفته‌اند و هوای عالی و محیطی زیبا دارند، امکانات اجتماعی، فروشگاه‌ها و اسپا را در این سیته ارائه می‌دهند.
Pendik, Istanbul
59-296 m2 2-4
فروش به اتمام رسیده
ملک ویژه درSariyer استانبول، با 7 اتاق خواب، 2 حمام، استخر خصوصی، سونا، حمام ترکی و غیره.
Sarıyer, Istanbul
750 m2 9
تاریخ تحویل مهر 1403
فروش به اتمام رسیده
این پروژه ویلایی بزرگ و مجلل با باغ‌های جذاب شامل سیستم خانه هوشمند، گرمایش از کف و سیستم خنک کننده مرکزی است.
Büyükçekmece, Istanbul
883-1684 m2 5-6
فروش به اتمام رسیده
این آپارتمان جذاب در منطقه Kadikoy استانبول و در فاصله دو دقیقه‌ای از کنار دریا و خیابان محبوب Bagdat واقع شده است.
Kadıköy, Istanbul
100 m2 4
فروش به اتمام رسیده
این هتل جدید 8 طبقه مجوز دار دارای 21 اتاق با متراژ کل 750 مترمربع در منطقه محبوب جهانگیر استانبول واقع شده است.
Beyoğlu, Istanbul
750 m2 21
فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
فروش به اتمام رسیده
این ملک تجاری 100 متری در Avcilar استانبول واقع شده و با 3 سال ضمانت، درآمد اجاره بالایی ارائه می دهد. همچنین، واجد شرایط پرداخت بخشی عمده از هزینه شهروندی ترکیه است.
Avcılar, Istanbul
100 m2
فروش به اتمام رسیده
این آپارتمان 1 خوابه 120 متری با قیمت $70.112 ارائه می‌شود و دارای یک تراس 65 متر مربعی است که می‌تواند به عنوان سالن استراحت در فضای باز استفاده شود.
Esenyurt, Istanbul
120 m2 2
فروش به اتمام رسیده
این آپارتمان بزرگ 3 خوابه در یک مجتمع در استانبول واقع شده است و منظره شگفت انگیز دریا را ارائه می‌دهد.
Pendik, Istanbul
133 m2 4