خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر

Ref: 10450
WhatsApp
M2 650
تعداد اتاق 10
این هتل عمارت 650 مترمربعی در موقعیتی مرتفع در نقطه توقف مسیر تاریخی پیاده‌روی Ephesus-میماس قرار دارد و چشم‌انداز باشکوهی از کوه و دریا دارد.

این عمارت زیبا که به هتل تبدیل شده است، بر روی یک موقعیت مرتفع در نقطه پایان مسیر پیاده‌روی تاریخی Ephesus-Mimas قرار دارد و بر روی تپه‌ای کوچک در وسط یک روستای باستانی در ترکیه و یک سکونتگاه متروکه یونانی قرار دارد. این بنا در زمینی به مساحت 6.5 هکتار ساخته شده است که شامل 2 ساختمان اصلی با 10 اتاق است که در مجموع مساحت 650 متر مربع را پوشش می‌دهد. به لطف موقعیت مرتفع، این ملک این امتیاز را دارد که از چشم اندازهای باشکوه دریا و کوه بهره مند شود.

خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر 0

این هتل روستایی زیبا با سقف‌های بلند دارای فضای کافی و روشن است و نوری که از بالکن وارد می‌شود منظره‌ای خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. نور طبیعی بیشتری از پنجره‌های سقف به دست می‌آید. قسمت اصلی سالن با آشپزخانه و ناهار خوری با پلان باز دارای اجاق هیزمی عتیقه است که زندگی روستایی را به یاد مهمانان می‌اندازد. در مورد زمین، کفپوش لمینت روستایی به سمت کاشی‌های سرامیکی به سمت منطقه آشپزخانه که دارای کابینت آشپزخانه آبی است، کشیده می‌شود. در پشت قسمت نشیمن، راه پله چوبی به طبقه بالا، جایی که اتاق‌ها هستند، منتهی می‌شود.

خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر 1

اتاق‌ها جادار هستند و فقط به مبلمان کلیدی مجهز هستند. دیوان چوبی عتیقه، میزهای کنار تخت و کمدهایی با آینه، اتاق‌های هتل را در کنار مجسمه‌های چوبی چشم‌نواز هنرمند تحسین‌شده کنده‌کاری روی چوب، آیهان تومک، پر می‌کنند. مبلمان چوبی دارای دانه‌های چوبی پیچیده و الگوهای طراحی پیچیده است که آنها را به آثار هنری ناب تبدیل می‌کند. اتاق‌ها به بالکن باز می‌شوند، جایی که می‌توانید از مناظر خیره کننده رشته کوه و دریا لذت ببرید. علاوه بر این، درهای سخاوتمندانه پاسیو و پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف، نمای کاملی را ارائه می‌دهند و فضای داخلی را با طبیعت ادغام می‌کنند.

خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر 2

حمام‌ها دارای دوش و روشویی چوبی با قفسه‌های باز و طرح‌های خارق‌العاده هستند.

طراحی کلی هتل، سنگ و چوب را به عنوان دو ماده اصلی که از دل طبیعت می‌آیند، ترکیب می‌کند. در و پنجره‌های چوبی، سقف‌های چوبی تخت و راه پله‌های چوبی گرما و بافت را به فضای داخلی نسبت می‌دهند و فضایی آرام‌بخش ایجاد می‌کنند. باغی آراسته با گیاهان زیبا که با دیوارهای سنگی حصار شده اند، روز شما را زیبا می‌کند.

دیوارهای سفید و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی در قسمت بالایی و قاب آبی به عنوان لایه بیرونی ساختمان هستند. رنگ آبی در سراسر هتل به کار رفته است، از جمله کوسن‌های صندلی، سقف سایبان، قاب درب، کابینت آشپزخانه و گلدان‌های گل، که منعکس کننده روح مدیترانه است.

خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر 3

فرش‌های سنتی کف‌پوش‌های سرامیکی را تزئین می‌کنند و تمام این جزئیات فضای کلی اتاق‌ها و هتل را ارتقا می‌بخشد و فضایی خانگی ایجاد می‌کند.

برای جزئیات فنی بیشتر، پنل‌های خورشیدی و پمپ‌های حرارتی نصب شده‌اند. گذشته از این، عمارت هتل دارای یک کافه و رستوران دارای مجوز است. اگر می‌خواهید دامنه امکانات اجتماعی را گسترش دهید، فضای کافی برای ساخت استخر و زمین تنیس وجود دارد. همچنین، اگر می‌خواهید اتاق‌های سرگرمی، اسپا یا استخر سرپوشیده بسازید، منطقه محصور که دو ساختمان اصلی را ترکیب می‌کند، فضای بیشتری را در خود جای می‌دهد.

خرید یک هتل بوتیک در Karaburun ازمیر 4

در تمامی نسخه‌ها، این هتل زیبا با 10 اتاق، تجربه‌ای به یاد ماندنی از زندگی را تضمین می‌کند و آرامش روحی و جسمی را در روستایی که تنها 10 دقیقه تا ساحل فاصله دارد، فراهم می‌کند.

فاصله‌ها

  • مرکز ازمیر 75 کیلومتر
  • کارابرون 15 کیلومتر
  • موردوگان 6 کیلومتر
  • نزدیک روستای Catalkaya 
  • 10 دقیقه تا ساحل

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید