خرید دفتر کار مجلل 230 متری در برج‌های دوقلو ازمیر

Ref: 10648
WhatsApp
M2 230
این پروژه با کاربری ترکیبی با دفاتر، فروشگاه‌ها و منازل که به‌عنوان پنجمین پروژه بلند اروپا انتخاب شده است، دفتری به مساحت 230 مترمربع با مبلمان را در طبقه 6 ارائه می‌کند.

برج‌های دوقلوی ازمیر بایراکلی که به عنوان پنجمین پروژه بلند اروپا انتخاب شده‌اند، یکی از نقاط دیدنی ازمیر هستند که در زمینی به مساحت 27000 مترمربع قرار گرفته اند و ارتفاع آنها تا 200 متر می‌رسد. به عنوان نمونه‌ای از پروژه ترکیبی، دو برج 40 طبقه شامل واحدهای مسکونی، 32 فروشگاه خرده فروشی، مجتمع ورزشی مشهور جهانی Carrera، یک گالری و دفاتر بزرگ و به خوبی برنامه ریزی شده است. برج‌های دوقلو فضای کاری وسیع با سقف‌های 3.80 متری بین طبقات 18 تا 43 را در خود جای داده‌اند که با مناظر خیره‌کننده ازمیر همراه است. علاوه بر این، هر طبقه دارای 5 پلان اداری مختلف از 60 متر مربع تا 1170 متر مربع است.

خرید دفتر کار مجلل 230 متری در برج‌های دوقلو ازمیر 0

یکی از این دفاتر در طبقه ششم کاملا مبله و به عنوان ملک فروش مجدد در بازار موجود است. این دفتر کار 233 متر مربعی به دلیل رنگ آمیزی دیوارهای سفید، از نظر ظاهر کلی خود مطبوع و با طراوت است و هر بخش اداری طرح رنگ و بافت متفاوتی را ارائه می‌دهد. دیوارهای برجسته، سقف‌های کاذب و سقف‌های تزئین شده با نورافکن‌ها و جزئیات چشم نواز به طور مستقیم بهره وری و عملکرد را بهبود می‌بخشد. چراغ‌های سقفی توکار کاملاً با فضای اداری مطابقت دارند. مجموعه میزهای شیک و مبل‌های سالن چرمی راحتی مجلل را فراهم می‌کنند. اتاق‌های سقف بلند به حس بزرگی واحد کمک می‌کند.

خرید دفتر کار مجلل 230 متری در برج‌های دوقلو ازمیر 1

هر اتاق اداری دارای وسایل الکترونیکی از جمله تلویزیون، چاپگر، کامپیوتر و تلفن است. هوا 24/7 تصفیه می‌شود تا محیط کار سالمی حاصل شود و جریان هوای خوبی با سیستم فن کویل تضمین شود. یک آشپزخانه مجزا به طور کامل مجهز است و دارای کالاهای سفید با کیفیت بالا است. مبل تختخوابشو با طراحی تک نفره یک مکان استراحت خصوصی در یک اتاق مجزا با یک WC اختصاصی ایجاد می‌کند.

خرید دفتر کار مجلل 230 متری در برج‌های دوقلو ازمیر 2

طبقه دوم دارای یک پارکینگ با ظرفیت 10 خودرو برای کارکنان اداری و یک پارکینگ در فضای باز با ظرفیت نامحدود برای مهمانان است. خدمات دیگر شامل پارکینگ، خشک شویی، نگهبانی 24 ساعته، نظافت 24 ساعته و خدمات فوریت های پزشکی و آمبولانس 24 ساعته است.

سایر ویژگی‌های قابل توجه

  • اپراتور IP
  • سیستم سرور اچ پی
  • منابع تغذیه یو پی اس
  • اثر انگشت بیومتریک برای ردیابی کارکنان
  • سیستم فن کویل برای تنظیم دمای دفتر در صورت نیاز
  • آشپزخانه کاملا مجهز با اجناس سفید برند بوش
  • سیستم پیشگیری از حریق
  • مولد برق کامل
  • سیستم امنیتی دوربین مداربسته در سراسر مجموعه
  • 4 سرویس بهداشتی

خرید دفتر کار مجلل 230 متری در برج‌های دوقلو ازمیر 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید