خرید ویلای لوکس با منظره زیبای تنگه بسفر در Sariyer استانبول

Ref: 11607
WhatsApp
تعداد اتاق 5+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $7,400,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای اعیانی با فضای داخلی 2+5 و موقعیت مکانی عالی و طراحی داخلی مجلل و امکاناتی شامل زمین تنیس، استخر، جکوزی، لابی مبله شیک و ویوی شگفت انگیز

این ویلای جذاب با طرح 2+5 در منطقه‌ پرطرفدار Sariyer واقع شده و بخشی از یک مجموعه باشکوه و شیک با استخر عمومی، زمین تنیس و لابی است. ویوی بی‌نظیر این ویلای 3 طبقه روبه تنگه بسفر است.

خرید ویلای لوکس با منظره زیبای تنگه بسفر در Sariyer استانبول 0

طراحی داخلی این ویلا بسیار شیک و جذاب است و دارای 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، تراس در طبقه بالا و یک استخر خصوصی و قسمتی برای حمام آفتاب است. اتاق های نشیمن و آشپزخانه در طبقه همکف قرار دارند. پنجره های از کف تا سقف اتاق نشیمن، نور طبیعی فراوانی را به داخل منتقل می‌کنند و فضای داخل و بیرون را به هم پیوند می‌زنند. همچنین، در قسمت نشیمن، 3 ستون قرار دارد که زیبایی خاصی به فضا بخشیده و آن را به 3 قسمت تقسیم می‌کند. گفتنی است که این تقسیم بندی به چیدمان وسایل و مبلمان کمک می کند. سقف های ویلا با لامپ هالوژن تزیین شده و با کناف پوشانده شده‌اند. قابل ذکر است که استفاده از کناف، عملکرد صوتی و گرمایشی را بهبود بخشیده و مانند عایق عمل می‌کند. همچنین، رنگ خاکستری اتاق نشیمن و طراحی تزیینی روی دیوار، جذابیت و آراستگی آن را دو چندان کرده است.

خرید ویلای لوکس با منظره زیبای تنگه بسفر در Sariyer استانبول 1

آشپزخانه مدرن این ویلا مجهز به کابینت هایگلاس مرغوب است و نور و سایه فضای سبز بیرون را در آشپزخانه منعکس کرده و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. کابینت‌های آشپزخانه مشکی و کانتر روی کابیت‌ها سفید هستند. برای ایجاد ظاهری یکپارچه، دیوار بین کابیت‌های ردیف بالا و پایین از جنس خود کابینت‌ها است. سرامیک‌های کف رگه‌دار هستند و سبکی دراماتیک در آشپزخانه ایجاد می‌کنند.

خرید ویلای لوکس با منظره زیبای تنگه بسفر در Sariyer استانبول 2

حمام این ویلا فوق‌العاده لوکس است و فضایی متضاد با رنگ تیره و روشن دارد و مجهز به دوش، روشویی، توالت فرنگی و 2 آینه شیک است. دوش حمام در کابینی شیشه‌ای و جکوزی روی یک سکوی چوبی قرار گرفته است.

پلکان داخلی ویلا که 3 طبقه را به هم متصل می‌کند، منحنی شکل بوده و نرده‌های فرفورژه‌ی پلکان با روکش برنجی تزیین شده اند. تراس طبقه بالا بزرگ و دلباز است و منظره بی پایانی از استانبول دارد و بی شک، برای استراحت و تفکر جایی بسیار دنج و عالی است. دور تا دور استخر مدرن ویلا به سنگفرش سیاه مزین شده که تضاد قابل توجهی با کاشی های خاکستری اطراف ایجاد می کند. به علاوه، سایه‌ بوته‌ها و درختان روی آب می‌افتد و منظره‌ای دوست‌داشتنی به تصویر می‌کشد. 

خرید ویلای لوکس با منظره زیبای تنگه بسفر در Sariyer استانبول 3

This property was published on 17-04-1401.
It was last updated on 24-07-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید