خرید ویلا با منظره بسفر در ساریر استانبول

Ref: 10223
WhatsApp
تعداد اتاق 5+2
حیاط 2500 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $10,000,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای 2+5 در یکی از معتبرترین مناطق استانبول دارای یک استخر خصوصی احاطه شده توسط درختان نخل و یک باغ بزرگ است.

این ویلا 2 طبقه واقع در یک مجموعه ویلایی متشکل از 60 ویلا در ساریر است. مجموعه ویلای 2+5 در زمین خصوصی به مساحت 2500 متر مربع تجربه زندگی با حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌دهد. با درختان بلندی که نمای ویلا را پوشانده‌اند، حریم خصوصی کاملی در باغ خود خواهید داشت.

علاوه بر پارکینگ با ظرفیت 7 خودرو، ویلا دارای کفپوش چوبی، نورافکن، طرح‌های کاغذ دیواری، اتاق‌های بزرگ و روشن است. بالکن دارای منظره‌ای از تنگه بسفر و دریای مرمره است. از طبقه فوقانی، مناظر عالی مزین به سایه‌های مختلف آبی و سبز و همچنین نمای پانوراما از شهر برای شما فراهم می‌شود. فراوانی پنجره‌ها میزان نور طبیعی در خانه را به حداکثر می‌رساند. استخر با عرشه اطراف به شما امکان می دهد در روزهای گرم تابستان خنک شوید و درختان موجود در باغ برای شما سایه فراهم می‌کنند.

Sariyer که در قسمت شمالی سمت اروپایی در استانبول واقع شده است، بیشتر به دلیل میزبانی از ویلاهای مجلل و یک قایق تفریحی شناخته شده است. Sariyer که بین تنگه بسفر و دریای سیاه قرار دارد، دسترسی آسان به Kilyos، مقصدی عالی برای سفرهای آخر هفته را فراهم می‌کند. به علاوه، نزدیکی آن به جنگل بلگراد، فضایی آرام را فراهم می‌کند که می‌توانید در آخر هفته‌ها اوقات خود را در آن سپری کنید. سارییر همچنین دارای مجموعه بزرگی از مراکز خرید، از جمله محبوب‌ترین مراکز خرید مانند مرکز خرید ایستینیه پارک و متروسیتی و امکانات عمومی است. این اماکن، Sariyer را به منطقه‌ای پرطرفدار و مکانی محبوب برای پروژه‌های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تبدیل می‌کند.

This property was published on 16-10-1400.
It was last updated on 24-02-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید