خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای خانوادگی و زیبا با اندازه و طرح‌های مختلف در Buyukcekmece

Ref: 11628
WhatsApp
قیمت
2+1113-133 m2 -
3+1130-192 m2 -
4+1208 m2
5+1275 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Oct 2023
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه شامل دوبلکس با باغ اختصاصی و پنت‌هاوس با تراس و ویوی دریا با امکانات اجتماعی و محوطه‌سازی زیبا در منطقه‌ای ساحلی در استانبول است

این پروژه چندمنظوره که در Buyukcekmece، یکی از آرام ترین مناطق استانبول واقع شده، از نزدیکی به منطقه ساحلی بهره‌مند است و تنها چند متر از دریا و دریاچه Buyukcekmece فاصله دارد. در عین حال به امکانات شهری از جمله دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز خرید و مراکز بهداشتی نیز نزدیک است. عمدتا خانواده‌ها و افرادی که به دنبال زندگی آرام و به دور از شلوغی شهر هستند، زندگی در این منطقه را ترجیح می‌دهند.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای خانوادگی و زیبا با اندازه و طرح‌های مختلف در Buyukcekmece 0
این پروژه که قرار است در طی 15 ماه آینده به اتمام برسد، نویدبخش یک زندگی آرامش‌بخش و درهم‌تنیده با طبیعت است که شامل آپارتمان‌های دوبلکس‌ با باغ و پنت‌هاوس با تراس و منظره عالی دریا است.

این مجموعه شامل 7 بلوک با 154 آپارتمان و 3 ملک تجاری و امکانات اجتماعی است که درزمینی به مساحت 14800 متر مربع در حال ساخت است. این بلوک‌ها در امتداد اضلاع زمین ساخته می‌شوند. استخر روباز و فضای سبز نیز در محور مرکزی مجتمع قرار دارند. این فضای سبز که حیاط پروژه محسوب می‌شود، از سایه بلوک‌ها بهره‌مند شده و حریم خصوصی ساکنین را نیز حفظ می‌کند. امکانات اجتماعی این مجموعه شامل سالن بدنسازی، استخر روباز، سونا، حمام ترکی، کافه و رستوران است. همچنین برای ترویج سبک زندگی در فضای باز و انجام تعاملات اجتماعی و خرید، قسمت وسیعی از پروژه به مسیرهای پیاده‌ روی اختصاص داده شده است.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای خانوادگی و زیبا با اندازه و طرح‌های مختلف در Buyukcekmece 1

در این پروژه، انواع مختلفی از واحدهای مسکونی از طرح 1+2 گرفته تا طرح 2+5 موجود است. متراژ آپارتمان‌ها بین 95 تا 276 مترمربع است. ساکنین بسته به سلیقه خود، می‌توانند دوبلکس‌ با باغ خصوصی و یا دوبلکس‌ طبقه انتهایی با تراس و منظره کامل دریا را انتخاب کنند. این واحدهای مسکونی مجهز به سیستم گرمایش از کف هستند. آشپزخانه‌ها مجزا هستند و کابینت‌هایی با مرغوب‌ترین جنس در آنها نصب می‌شود. حمام نیز مجهز به لوازم بهداشتی باکیفیت است. پنجره‌های آپارتمان‌ها بزرگ هستند و نور طبیعی فراوانی را به داخل منتقل می‌کنند.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای خانوادگی و زیبا با اندازه و طرح‌های مختلف در Buyukcekmece 2

این آپارتمان‌های جذاب با باغ و تراس، واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه هستند. برای جزئیات بیشتر و خرید ملک در استانبول، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید ملک در استانبول در پروژه‌ای خانوادگی و زیبا با اندازه و طرح‌های مختلف در Buyukcekmece 3

This property was published on 22-04-1401.
It was last updated on 01-04-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید