خرید ملک در استانبول در منطقه پندیک شامل آپارتمان هایی با باغ های سرسبز در نزدیکی مترو

Ref: 20073
WhatsApp
قیمت
2+1104-117 m2
3+1131-146 m2
4+1190-315 m2
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2025
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه سرسبز واقع در استانبول پندیک، 50 متری ایستگاه مترو M4، خانه‌هایی جدید را با امکانات و چشم‌انداز زیبای دریا ارائه می‌کند.

این پروژه جدید آپارتمان های نوسازی را در استانبول Pendik ارائه می دهد که برای زندگی مدرن طراحی شده اند و طیف وسیعی از امکانات و تسهیلات را در اختیار شما قرار می دهند. این پروژه دارای طرح های معماری معاصر است و فضاهای سبز بزرگی را برای محیط زندگی دلپذیرتر در خود جای داده است. این پروژه با چشم انداز استثنایی خود از طبیعت، اسکله و دریا که برای ارائه تجربیات بی نظیر طراحی شده است، زندگی منحصر به فردی را به ارمغان می آورد.
پروژه در 50 متری ایستگاه مترو M4: مسیر فرودگاه Kadikoy-Sabiha Gokcen واقع شده است. این املاک برای اخذ تابعیت ترکیه نیز مناسب است. از اولین قدم به مجتمع، دنیایی با کیفیت و زیبایی چشمگیر آشکار می شود. با فضای سبز وسیع، دلپذیر، سرسبز و 35000 متر مربع منظره سبز با حوضچه ای زیبا و فواره های زینتی، به دنیایی از افسون قدم بگذارید. خود را در زیبایی محوطه سبز غوطه ور کنید و در آلاچیق های آراسته، پل های جذاب کنار برکه و مکان های آرام استراحت کنید.
از واحدهای 1+2 و 1+3 تا دوبلکس‌های بزرگ، با باغ‌ها و تراس‌های گرفته تا ویلاهای مستقل، پروژه Pendik انتخابی مناسب برای همه است. کیفیت، آسایش و امنیت را با آپارتمان هایی با چشم انداز خیره کننده دریا، شهر، و چشم انداز و پارکینگ امن خود تجربه کنید.
در میان معماری معاصر، موقعیت مکانی منحصر به فرد و امتیازات بسیار، بهترین روزهای زندگی را تجربه کنید. چشیدن قهوه زیر آلاچیق‌ها با همسایه‌ها و دوستان، قدم زدن در کنار حوض، و کباب‌های دوستانه در محوطه اختصاصی چمن، تجربه‌های لذت‌بخش بی‌شماری در انتظار شماست. این پروژه در استانبول پندیک با معماری سازگار با محیط زیست مدرن و با بالاترین استانداردها، با فضای داخلی شیک و خوب طراحی شده با مواد و تزئینات با کیفیت بالا ارائه می شود. پلان های باز، پنجره های بزرگ و بالکن های بزرگ نور طبیعی کافی و چشم اندازهای دلپذیر را ارائه می دهند.
 

ویژگی های پروژه مسکونی در استانبول پندیک:

موقعیت مکانی مرکزی
مرکز تناسب اندام
استخر سرپوشیده
مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی
سونا و حمام ترکی
پارکینگ سرپوشیده
زمین بازی برای کودکان
حوض و آلاچیق
 

موقعیت مکانی:

پندیک ناحیه ای است که در بخش آسیایی استانبول ترکیه واقع شده است. این منطقه به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen، به مکانی جذاب برای مقاصد تجاری و مسکونی تبدیل شده است. در طول سال ها، Pendik شهرنشینی و توسعه قابل توجهی از جمله ساخت مجتمع های آپارتمانی جدید را تجربه کرده است.
مرکز خرید: 10 دقیقه
مدرسه: 2 دقیقه
مترو: 50 متر
بیمارستان: 3 دقیقه
ایستگاه اتوبوس: 1 دقیقه
دانشگاه: 15 دقیقه
بزرگراه E5: پنجاه متر
فرودگاه صبیحا گوکچن: 15 دقیقه
 
 
 

This property was published on 18-10-1402.
It was last updated on 13-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید