خرید ملک در استانبول با ویوی دریا و نزدیک به مارینا در Beylikduzu

Ref: 12834
WhatsApp
قیمت
2+170-105 m2 -
3+1140-149 m2 -
5+1235-265 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این بلوک آپارتمانی جدید با آپارتمان‌های 1 خوابه، 2 خوابه و دوبلکس در Beylikduzu استانبول و در فاصله چند قدمی مارینای غربی واقع شده است.

این پروژه در بیلیک‌دوزو استانبول، در یک منطقه مسکونی آرام با امکانات رفاهی متعدد مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز خرید واقع شده و شامل آپارتمان‌های 2 خوابه، 3 خوابه و دوبلکس‌های 2+5 با منظره کامل دریا است و فاصله آن تا مارینای غربی و وسایل نقلیه عمومی تنها 15 دقیقه پیاده روی است. امکانات موجود در این پروژه شامل زمین بازی کودکان، طراحی محوطه سازی، خانه‌های کاملیا، پارکینگ و سیستم امنیتی 24 ساعته است. گفتنی است که امنیت این مجتمع و امکانات موجود در آن، برای خانواده‌های دارای فرزند بسیار مناسب است.

خرید ملک در استانبول با ویوی دریا و نزدیک به مارینا در Beylikduzu 0

متراژ این آپارتمان‌ها بین 70 تا 265 مترمربع است؛ بسیار با دقت طراحی شده‌اند و مناسب اجازه اقامت ترکیه هستند. فضای داخل آپارتمان‌ها گرم و دلپذیر است و با کاغذ دیواری، نورپردازی با نوار LED و لامپ‌های هالوژن تکمیل شده‌اند. آشپزخانه‌های این مجتمع مجهز به لوازم خانگی هستند. کابینت‌ها به رنگ سفید و کانترهای روی کابینتی مشکی هستند و رنگ کاشی‌های بین کابینت‌ها، مخلوطی از سفید، مشکی و خاکستری است. اتاق‌های نشیمن در طبقات بالاتر به بالکن‌های بزرگی راه دارند که منظره آنها رو به ویوی کامل دریا است. پنجره‌ها نیز پهن و بزرگ هستند و نور کافی را به فضای داخل آپارتمان‌ها منتقل می‌کنند.

خرید ملک در استانبول با ویوی دریا و نزدیک به مارینا در Beylikduzu 1
اتاق خواب اصلی این واحدها جادار و بزرگ است و دارای یک حمام اختصاصی است که روشویی، آینه، و یک کابین دوش با الهام از سبک صنعتی در آن تعبیه شده است. دیگر حمام‌ها نیز رنگ و وسایل مشابه دارند. علاوه بر این، در همه اتاق‌ها یک بالکن ژولیت هست که باعث جریان سیال هوا به داخل می‌شود.

 دوبلکس‌های طبقه انتهایی طاق‌دار هستند و بالکن‌هایی با منظره وسیع استانبول و دریا دارند.

This property was published on 27-05-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید