خرید خانه در استانبول در پروژه‌ای کنار دریا در قسمت آسیایی

Ref: 11622
WhatsApp
قیمت
3+1214-221 m2 -
4+1258-393 m2 -
5+1398-464 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Mar 2024
6 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های مجلل در استانبول با امکانات اجتماعی، محوطه‌سازی فضای سبز زیبا، و ساحل با کلوپ ورزش‌های آبی و کلاس‌ قایقرانی و غیره

این عمارت‌های آپارتمانی کنار دریا در خلیج توزلا مرجان در سمت آناتولی استانبول قرار دارند. این پروژه‌ که 80 درصد آن به طراحی محوطه‌سازی اختصاص داده شده، در زیر سایه‌های سبز و آبی طبیعت در هم تنیده و تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی برای شما فراهم خواهد کرد. معماری افقی این پروژه که از بلوک های 4 طبقه تشکیل شده، آپارتمان ها را با فضای سبز درهم آمیخته و به مالکان اجازه می دهد تا ارتباط صمیمانه ای با طبیعت داشته باشند.

خرید خانه در استانبول در پروژه‌ای کنار دریا در قسمت آسیایی 0
مساحت زمین این پروژه 40.795 مترمربع است که شامل 158 عمارت آپارتمانی با سقف‌های بلند است. طراحی داخلی این واحدها مجلل و سفارشی است و مناسب خانواده های پرجمعیت است.

جهت آپارتمان‌ها طوری طراحی شده که مصرف نور طبیعی را به حداکثر می‌رساند و برای حفظ حریم خصوصی، در هر طبقه تنها 2 آپارتمان وجود دارد. و در قسمت محوطه و در نواحی اجتماعی پروژه، همسایه‌ها می‌توانند به طور مکرر با هم ملاقات کنند. گفتنی است که سازندگان این پروژه قصد دارند روح محله را در این پروژه پرورش دهند. سر تا سر این پروژه را فضای سبز فرا گرفته و شامل عناصر زیبای طبیعی از جمله برکه‌، فواره‌، باغ‌های ذن، تراس‌های ساحلی، باغ‌ گیلاس، گل رز، و باغ‌ سنبل است؛ که ساکنین می‌توانند دور از شلوغی شهر، به صدای طبیعت گوش کرده و از آن لذت ببرند. کلوپ آبی ساحلی نیز فعالیت های زیادی از جمله قایق رانی، اسکوتر برقی زیر آب (Seabob)، موج سواری، غواصی، قایقرانی و غیره را به مشتریان ارائه می‌دهد. کودکان نیز می‌توانند در کلاس‌های موج سواری و قایقرانی شرکت کنند یا در پارک های ماجراجویی به بازی وتفریح بپردازند. برای بزرگسالان هم امکانات دیگری از جمله سونا، اتاق بخار، مسیر پیاده روی، زمین بسکتبال/ فوتبال/ تنیس، دیوار اسکواش، سالن یوگا و پیلاتس، و سالن بدنسازی کاملا مجهز با منظره دریا در نظر گرفته شده است.

خرید خانه در استانبول در پروژه‌ای کنار دریا در قسمت آسیایی 1

این عمارت‌های آپارتمانی شامل واحدهای 1+3.5، 1+4.5 و 1+5.5 با متراژی بین 186 تا 362 مترمربع هستند. اتاق نشیمن این آپارتمان‌های بزرگ 53 مترمربع مساحت دارد و چشم انداز آشپزخانه نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف، منظره‌ای عالی از اطراف ارائه می‌دهند، و فضای بیرونی را با فضای داخل در هم آمیخته و طبیعت را به شما نزدیک‌تر می‌کنند. پانل‌های کشویی چوبی مقابل پنجره‌ها منظره شیک و زیبایی دارد و صاحب خانه‌ها می‌توانند میزان عبور نور خورشید را تنظیم کنند. به علاوه، این پروژه به سیستم خانه هوشمند مجهز است و ساکنین می‌توانند میزان روشنایی، کرکره برقی، سیستم امنیتی و آیفون تصویری را کنترل کنند.

از این پروژه تا بزرگراه TEM و فرودگاه سابیها تنها 10 دقیقه فاصله است. این مجموعه همچنین 4 کیلومتر از مرکز خرید Marina Viaport، و 5 کیلومتر از مارمارای استانبول فاصله دارد. به بقیه نقاط استانبول نیز متصل است و تنها چند کیلومتر دورتر از وسایل حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.

این پروژه که پیش بینی شده در سال 2024 به اتمام برسد، شامل طرح خرید به صورت 50 درصد پیش‌پرداخت و اقساط 6 ماهه است. برای دریافت جزئیات بیشتر و خرید ملک در استانبول، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید خانه در استانبول در پروژه‌ای کنار دریا در قسمت آسیایی 2

This property was published on 12-05-1401.
It was last updated on 24-11-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید