خرید آپارتمان‌های نوساز در متراژهای مختلف در مجتمعی در بویوکچکمجه استانبول

Ref: 10778
WhatsApp
قیمت
2+1175-210 m2 -
3+1235-242 m2 -
4+1260-325 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مجتمع آپارتمانی با طیف گسترده‌ای از امکانات اجتماعی، زندگی هیجان انگیزی را در آپارتمان‌های بزرگ با چشم انداز دریاچه و دریا، در نزدیکی دریاچه بویوکچکمجه و امکانات شهری ارائه می‌دهد.

پروژه مسکونی ساخته شده در زمینی به مساحت 30000 مترمربع در نزدیکی دریاچه بویوکچکمجه شامل 14 بلوک با 495 آپارتمان است که انواع تخت های 1+2، 1+3، 1+4 و 2+7 را در یک مجتمع آپارتمانی با 18000 متر مربع ارائه می‌دهد. فضای سبز، پارکینگ زیرزمینی و امکانات اجتماعی کامل به مساحت 2000 متر مربع، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، سونا، اسپا، اتاق بخار، و یک کافه در این پروژه گنجانده شده است.

خرید آپارتمان‌های نوساز در متراژهای مختلف در مجتمعی در بویوکچکمجه استانبول 0

14 بلوک متوسط با معماری مدرن ساخته شده دارای 4 سبک مختلف است و دارای مساحت بین 175 تا 550 متر مربع است. ورودی با کاشی‌های سرامیکی سفید پوشیده شده است که تا آشپزخانه ادامه دارد. اتاق نشیمن دارای کف‌پوش‌های چوبی است که حال و هوای گرمی می‌سازد.

آشپزخانه‌های مجهز به کابینت‌های پایه سفید و قهوه‌ای و لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، فر، هود و مایکروویو کاملاً مجهز هستند. کمدهای بالایی سفید به طور یکپارچه با دیوارهای سفید اطراف ترکیب می‌شوند و دستگیره‌های کشو فلزی کاملاً با لوازم الکترونیکی مطابقت دارند.

خرید آپارتمان‌های نوساز در متراژهای مختلف در مجتمعی در بویوکچکمجه استانبول 1

تم مشکی تک رنگ حمام با وان حمام و کاسه دستشویی سفید متعادل شده است و آن را بزرگتر نشان می‌دهد. کاشی‌های کف مشکی و روشویی مشکی رنگ جلوه‌ای جذاب را ایجاد می‌کنند. روشویی دیوار به دیوار همراه با یک آینه مستطیلی با همان اندازه فضای عالی را برای نگهداری حوله‌ها یا سایر وسایل شخصی ارائه می‌دهد. همچنین، قفسه‌های فرورفته روی وان فضای کاربردی را برای قرار دادن حوله‌های شما برای استفاده بعد از حمام یا دوش ارائه می‌دهند. ظاهر کلی حمام تمیز، مدرن و شیک به نظر می‌رسد.

خرید آپارتمان‌های نوساز در متراژهای مختلف در مجتمعی در بویوکچکمجه استانبول 2

عملکرد کلی آپارتمان‌ها با پنجره‌های قدی تکمیل می‌شود که مقدار زیادی نور طبیعی را وارد می‌کند و فضای داخلی را روشن می‌کند و در عین حال نیاز به نور مصنوعی را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، هالوژن‌ها در سرتاسر اتاق‌ها استفاده می‌شوند و آپارتمان‌ها دارای سیستم‌های آیفون تصویری هستند که به ساکنان اجازه می‌دهد ایمنی کودکانی را که در بیرون بازی می‌کنند ردیابی کنند.

این آپارتمان زیبا در اندازه‌های مختلف با چشم انداز دریا و دریاچه و طرح‌های چیدمان جادار ارائه می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا از این آسایش مجلل در کنار خانواده و به تنهایی لذت ببرید.

خرید آپارتمان‌های نوساز در متراژهای مختلف در مجتمعی در بویوکچکمجه استانبول 3

ویژگی‌های قابل توجه

سیستم اصول پایه رافت

ژنراتور

خط تلفن داخلی

مهد کودک

فاصله ها

درست نزدیک ایستگاه اتوبوس

8 دقیقه تا متروبوس

14 دقیقه با مرکز کنگره TUYAP فاصله دارد

5 دقیقه دورتر از دره بیلیک دوزو با مساحت 12000000 متر مربع گرینلند بیلیک دوزو

دانشگاه استانبول: ۸ کیلومتر و ۲۰ دقیقه با متروبوس فاصله دارد

دانشگاه گلیشیم: 5 کیلومتر

بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و مدارس در نزدیکی

نزدیک به مراکز خرید، از جمله Perlavista، Paradise، Uyum، و Marmara Park Shopping Mall

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید