خرید آپارتمان نوساز در آنتالیا با امکانات

Ref: 11133
WhatsApp
قیمت
1+1 64 m2
2+183-108 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه مسکونی در آنتالیا آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 را با امنیت 24 ساعته وامکانات اجتماعی، از جمله استخر عمومی، زمین بسکتبال و غیره ارائه می‌دهد.

این پروژه که قرار است تا سال 2023 تکمیل شود، ظرف دو سال آینده آماده می‌شود تا آپارتمان‌های مدرن با سلیقه طراحی شده را در آلتینتاش آنتالیا ارائه دهد. این پروژه مسکونی شامل 3 بلوک 7 طبقه است که آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 با آشپزخانه و بالکن روباز را در خود جای می‌دهد.

خرید آپارتمان نوساز در آنتالیا با امکانات 0

هر بلوک دارای یک آسانسور است و با رعایت اصول عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی ساخته شده است تا زندگی با کیفیت بالا را تامین کند. هنگام ورود به آپارتمان، خود را در ورودی‌هایی با نور طبیعی با مبلمان داخلی می‌بینید که شما را به اتاق نشیمن یکپارچه با آشپزخانه هدایت می‌کند. واحدهای مسکونی با متراژهای 66 تا 110 متر مربع، فضاهای نشیمن کاربردی و مطبوعی را فراهم می‌کنند که به بالکن باز می‌شوند.

بالکن‌ها بسته به جهت آنها منظره کوه، شهر و استخر را ارائه می‌دهند و به عنوان نقاط انتقال از فضاهای داخلی به فضای خارجی و بالعکس عمل می‌کنند. آشپزخانه‌ها دارای مبلمان توکار و اشیاء کاربردی از جمله اجاق گاز، فر و هود هستند، در حالی که حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت هستند. دیوارها با رنگ ساتن ضدآب رنگ آمیزی شده و کف با پارکت لمینت و کاشی و سرامیک تکمیل شده است. پنجره‌های دوجداره PVC با کیفیت بالا در آپارتمان‌ها نصب شده است. هالوژن‌های LED سقف‌ها را تزئین می‌کنند و در عین حال درخشندگی بیشتری را به آن اضافه می‌کنند.

خرید آپارتمان نوساز در آنتالیا با امکانات 1

با توجه به نیازهای اجتماعی ساکنان، زمین بازی کودکان، زمین بسکتبال، استخر روباز و سالن بدنسازی برای ارتقای سلامت روحی و جسمی در پروژه گنجانده شده است. مناطق استراحتی که در سایه آلاچیق قرار دارند، نقاط آرامش بخش خوبی برای معاشرت با اعضای خانواده و همسایگان شما هستند. همچنین پارکینگ سرپوشیده روی زمین فقط برای ساکنین در نظر گرفته شده است و وسایل نقلیه را از قرار گرفتن در معرض مستقیم باران و آفتاب محافظت می‌کند.

ویژگی‌های قابل توجه

مسیرهای پیاده روی
طراحی محوطه
نگهبانی 24 ساعته
نظارت تصویری
استخر روباز
آسانسور
منطقه بسته
روشنایی بیرون ساختمان
درب‌های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا
آنتن ماهواره مرکزی
سقف نقاشی شده

فاصله‌ها

دریا: 4.3 کیلومتر
مرکز شهر: 9 کیلومتر
ساحل: 6.8 کیلومتر
فرودگاه: 6.5 کیلومتر
جاده اصلی: 270 متر

This property was published on 18-01-1401.
It was last updated on 24-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید