خرید آپارتمان در قلب استانبول منطقه شیشلی

Ref: 10512
WhatsApp
قیمت
1+1 57-70 m2 -
2+182-111 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان‌های دنج در استانبول در نزدیکی کافه‌ها، رستوران‌ها و حمل‌ونقل عمومی پتانسیل سرمایه‌گذاری عالی را در یکی از بهترین مناطق استانبول ارائه می‌کنند

آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه دنج در یک ساختمان 7 طبقه با طراحی برجسته که آن را از ساختمان‌های مجاور متمایز می‌کند، در 100 متری دانشگاه معمار سینان واقع شده‌اند و در مکان مشابهی با مدارس معتبر و بازارهای ارگانیک و عتیقه قرار دارند. این پروژه یک بلوک دارای 55 واحد مسکونی، یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و پارکینگ است.

خرید آپارتمان در قلب استانبول منطقه شیشلی 0

آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 با تزئینات زیبا، فضای نشیمن متفاوتی بین 48 تا 115 متر مربع را ارائه می‌دهند و به محصولات با فناوری پیشرفته، از جمله سیستم های خنک کننده VRV در اتاق خواب‌ها و اتاق‌های نشیمن مجهز شده‌اند. همه واحدها دارای آشپزخانه اوپن با کابینت آشپزخانه، اجاق گاز الکترونیکی، یخچال، فر، هود و ماشین ظرفشویی هستند. کف‌پوش‌های چوبی در اتاق‌های نشیمن با کاشی‌های سرامیکی به سمت آشپزخانه اوپن که به‌طور یکپارچه با فضای استراحت ادغام شده است، قرار می‌گیرد. 

اگرچه برخی از واحدها نسبتا کوچک هستند، اما با طراحی کارآمد به کار رفته برای استفاده از هر اینچ از فضای داخلی استفاده می‌شود. مینیمال طراحی‌های استراتژیک به کار رفته آپارتمان‌ها را بزرگتر نشان می‌دهد. در اتاق خواب‌ها، کمدهای روتختی و کمدهای نصب شده در اطراف تخت، استفاده موثری از فضا شده است. تاقچه‌های دیواری همچنین به عنوان قفسه‌های اضافی عمل می‌کنند که می‌توانید وسایل دکوری را مطابق سلیقه خود قرار دهید.

خرید آپارتمان در قلب استانبول منطقه شیشلی 1

حمام‌ها ظاهری شیک با کاشی‌های مرمر سفید رگه‌دار خاکستری روشن، اتاق‌های مرطوب، دوش‌های روشویی و آینه‌هایی با کلید روشنایی لمسی هوشمند دارند. پنجره‌های از کف تا سقف، ورود نور طبیعی را به حداکثر می‌رسانند و رنگ‌های سفید و رنگ روشن داخلی اتاق‌ها را بزرگ‌تر و روشن‌تر می‌کنند. علاوه بر این، سیستم گرمایش مرکزی تعبیه می‌شود تا اتاق‌ها پر از رادیاتور نباشند.

خانه‌های 1 و 2 خوابه با سلیقه طراحی شده یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری در قلب شیشلی است که پر از هتل‌های بین المللی، مراکز خرید شیک و آسمان خراش‌ها است.

خرید آپارتمان در قلب استانبول منطقه شیشلی 2

فاصله‌ها

  • مترو عثمان‌بی: 5 دقیقه
  • بیمارستان آمریکایی: 8 دقیقه
  • بیمارستان مموریال: 9 دقیقه
  • مرکز خرید جواهیر: 8 دقیقه
  • مرکز زورلو: 7 دقیقه
  • برج گالاتا: 13 دقیقه
  • اوسکودار: 19 دقیقه
  • جاده استقلال: 9 دقیقه
  • اورتاکوی: 9 دقیقه
  • دانشگاه Yildiz Teknik: ده دقیقه
  • دانشگاه باهچه‌شهر: 9 دقیقه

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید