اخذ شهروندی ترکیه با خرید این آپارتمان بزرگ 1+4 با باغ خصوصی در فلوریا استانبول

Ref: 10622
WhatsApp
M2 175
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $319,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان بزرگ 1+4 طبقه باغ در فلوریا استانبول، برای شهروندی ترکیه مناسب است.

این یک فرصت فوق العاده برای کسانی است که به دنبال شهروندی ترکیه با خرید ملک در ترکیه در منطقه محبوب فلوریا استانبول هستند.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید این آپارتمان بزرگ 1+4 با باغ خصوصی در فلوریا استانبول 0

این آپارتمان تنها برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب نیست، بلکه در یکی از پر جنب و جوش ترین محله های طرف اروپایی - فلوریا - واقع شده است. محله فلوریا متعلق به منطقه باکرکوی است و یکی از محبوب ترین و پر جنب و جوش ترین محله‌های بخش اروپایی استانبول است که در ساحل دریای مرمره ایجاد شده است.

مرکز خرید آکوا فلوریا، آکواریوم فلوریا و ساحل فلوریا استانبول از معروف‌ترین جاذبه های این منطقه هستند. این محله مملو از مکان‌های سرگرم کننده است: کافه ها، رستوران ها، باغ های چای، مغازه ها، پارک ها، دوچرخه سواری، مسیرهای پیاده روی، مناطق پیک نیک صرف نظر از فصل سال. علاوه بر مکان‌های تفریحی غنی، فلوریا برای حمل‌ونقل نیز انتخابی عالی است و دسترسی آسان به خطوط مارمارای و مترو را فراهم می‌کند.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید این آپارتمان بزرگ 1+4 با باغ خصوصی در فلوریا استانبول 1

آپارتمانی که ما ارائه می دهیم یک ملک در طبقه باغ 1+4 با تراس اختصاصی است. در حالی که مساحت آپارتمان 175 متر مربع است، باغ 120 متر مربع بزرگ است و فضای زندگی وسیعی را برای شما فراهم می‌کند. راهروها عریض و با مبلمان فراوان عرضه می‌شود. یک دستگاه تهویه مطبوع در اتاق نشیمن جادار با پنجره‌های کف تا سقف نصب شده است. سقف‌ها با LED و نورافکن تزئین شده اند و فضا را دنج تر و دلپذیرتر می‌کنند.

2 آشپزخانه در آپارتمان وجود دارد که با میزبانی از مهمانان یا برگزاری مهمانی در خانه، راحتی بیشتری ایجاد می‌کند. برای کسانی که پس از یک روز کاری خسته کننده عاشق حمام کردن هستند، حمام بزرگ است و مجهز به وان سرپوشیده است که در ترکیه به ندرت پیدا می شود.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید این آپارتمان بزرگ 1+4 با باغ خصوصی در فلوریا استانبول 2

کف تراس باغ با کاشی های سرامیک و مرمر پوشانده شده است که جذابیت بیشتری برای شما و مهمانانتان ایجاد می کند. برای سازماندهی شام در فضای باز یا حتی مهمانی های کوچک بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مزایای بزرگ آپارتمان موقعیت آن است: این ملک تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو، 5 دقیقه تا مرکز خرید آکوا فلوریا و 5 دقیقه تا مرکز خرید فلین فاصله دارد. با استفاده از خط مترو تنها در عرض 10 دقیقه می توانید به میدان تکسیم، یکی دیگر از جاذبه های استانبول برسید. اگر دوست دارید در کنار ساحل قدم بزنید یا با تماشای زیبایی‌های دریا از چای خود لذت ببرید، می توانید به سمت ساحل که 5 دقیقه از خانه شما فاصله دارد، پیاده روی کنید.

برای راحتی شما، یک پارکینگ سرپوشیده نیز در ساختمان موجود است. با خرید این خانه شگفت انگیز در استانبول فلوریا، فرصتی عالی برای اخذ شهروندی ترکیه خواهید داشت.

خلاصه مشخصات ملک

  • آپارتمان 1+4 با باغ اختصاصی
  • متراژ آپارتمان 175 متر مربع مساحت باغ 120 متر مربع
  • واقع در فلوریا: 5 دقیقه تا مرکز خرید آکوا فلوریا و فلین
  • 5 دقیقه از ساحل و خط ساحلی مرمره
  • 5 دقیقه از مارمارای و خط مترو
  • واجد شرایط برای شهروندی ترکیه
  • قیمت فروش 319.000 دلار است

This property was published on 08-11-1400.
It was last updated on 18-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید