خرید آپارتمان در استانبول در منطقه کادیکوی

Ref: 13978
WhatsApp
M2 120
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $620,000
تخفیف 4%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
یک واحد آپارتمان 3 خوابه 120 متری در طبقه 11 یک مجتمع مسکونی در منطقه محبوب جاده بستان در کادیکوی استانبول به فروش می‌رسد.

این آپارتمان 3 خوابه 120 متری در جاده بستان (Caddebostan) کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و در طبقه یازدهم این ساختمان مسکونی قرار دارد. همچنین اجزاء آن شامل 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، 1 آشپزخانه، 2 حمام و بالکن است.

خرید آپارتمان در استانبول در منطقه کادیکوی 0

در قسمت ورودی، یک کمد دیواری سفید جلوی درب ورودی تعبیه شده و پس از عبور از آن، به اتاق خواب‌ها می رسید. اتاق نشیمن جادار و بزرگ است و نور کافی از پنجره‌های از کف تا سقف دریافت می کند. همچنین به یک بالکن با نرده‌هایی از شیشه‌ و فولاد باز می‌شود. چشم انداز زیبای این بالکن رو به مناظر محله و خیابان است. اتاق خواب‌ها آرام و دلپذیر هستند، کف آنها پارکت است و دارای پنجره‌های متعدد با کرکره خارجی هستند. اتاق خواب اصلی حمام مستر دارد. کف تمام اتاق‌ها پارکت است و دارای کولر و رادیاتور هستند.

خرید آپارتمان در استانبول در منطقه کادیکوی 1
آشپزخانه مجهز به کابینت‌های های گلاس کرم رنگ، با کانترهای بژ و پانل یخچال و ماشین ظرفشویی است. لوازم خانگی مانند اجاق گاز، فر، هود و آبگرمکن در آشپزخانه نصب شده‌اند. از ویژگی‌های جالب آشپزخانه می‌توان به این مطلب اشاره کرد که گرچه دیزان آن به صورت اوپن است ولی در صورت تمایل با دربهای کشویی شیشه‌ای حریم خصوصی را حفظ می‌کند.

این آپارتمان 2 حمام دارد که یکی از آنها فضایی تمام سفید دارد و دیگری با رنگ‌های متضاد سفید و قهوه‌ای تیره تکمیل شده است. هر دو حمام دارای کابین دوش، روشویی، آینه و WC هستند.

خرید آپارتمان در استانبول در منطقه کادیکوی 2

موقعیت مکانی:

جاده بستان (Caddebostan) یکی از محبوب ترین مناطق استانبول است که در Kadikoy واقع شده و مکان‌هایی مانند خیابان بغداد و مرکز فرهنگی جاده بستان را در خود جای داده؛ همچنین فروشگاه‌های برندهای معروف در این منطقه شعبه دارند.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در استانبول هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 23-06-1401.
It was last updated on 27-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید