خرید آپارتمان در استانبول با 3 اتاق خواب در Beylikduzu، مناسب اجازه اقامت ترکیه

Ref: 13850
WhatsApp
M2 145
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $180,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 3 خوابه با زیربنای 145 مترمربع داخل یک مجتمع با گیت ورودی با امکانات و استخر مشترک واقع شده، همچنین، واجد شرایط اقامت ترکیه است.

این آپارتمان 145 متری در طبقه دوم یک مجتمع در منطقه Gürpinar بیلیک‌دوزو واقع شده و دارای 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه مجزا و 2 حمام و امکاناتی مانند استخر روباز و زمین بازی کودکان است. این مجتمع گیت ورودی دارد و اطراف آن با مسیرهای پیاده‌روی، فضای سبز و میز و صندلی‌هایی برای استراحت احاطه شده است.

خرید آپارتمان در استانبول با 3 اتاق خواب در Beylikduzu، مناسب اجازه اقامت ترکیه 0

این آپارتمان مطبوع و پر نور، در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و پر از جزئیات معماری دقیق و شیک است. در قسمت ورودی آپارتمان، یک راهرو بزرگ و یک کمد لباس با درب آینه‌ای قرار دارد.

این ملک مناسب اجازه اقامت ترکیه است و با توجه به افزایش سریع جمعیت، محدودیت‌هایی برای اعطاء اجازه اقامت در مناطق خاصی وضع شده است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا بر روی این لینک کلیک کنید.

اتاق نشیمن آپارتمان نسبتاً عریض و دلباز است و ترکیب رنگ آرام‌بخشی متشکل از کرم و نارنجی دارد. همچنین نور کافی از پنجره‌های متعدد از کف تا سقف دریافت می‌کند. سقف کاذب دکوراتیو و پارکت چوبی فضایی لذت بخش و دوست داشتنی ایجاد کرده و به فضا بُعد و زیبایی می بخشد.

اتاق خواب‌ها دنج، روشن و دلباز هستند و ظاهری صمیمی‌ و ظریف‌ دارند. اتاق خواب اصلی دارای حمام اختصاصی است. سبک آشپزخانه بسته است و دارای کابینت‌های سفید باکیفیت و لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، فر و هود است. پانل یخچال و ماشین ظرفشویی نیز در کنار کابینت‌ها تعبیه شده است و در پایان، حمام ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت مثل کابین دوش، روشویی با کابینت کوچک، آینه و سرویس بهداشتی هستند.

خرید آپارتمان در استانبول با 3 اتاق خواب در Beylikduzu، مناسب اجازه اقامت ترکیه 1

این آپارتمان مکانی عالی برای زندگی شما در Gurpinar Beylikduzu، یکی از مناطق محبوب استانبول فراهم می‌کند و تنها چند دقیقه با وسایل حمل و نقل، مراکز خرید و امکانات رفاهی فاصله دارد.

موقعیت مکانی:

Beylikdüzü منطقه‌ای زیبا و مدرن است که چشم‌انداز آن از یک طرف رو به دریای مرمره و از طرف دیگر رو به خلیج Büyükçekmece است. این منطقه در نزدیکی مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان ها قرار دارد و بدون شک در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده و به منطقه ای مهم برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است. همچنین، شامل شبکه‌های حمل و نقل متعدد و سریع است که آن را به سایر نقاط استانبول متصل می کنند: خط متروبوس در 24 ساعت شبانه روز فعال است و اتوبوس‌ها نیز مستقیماً از Beylikdüzü به Taksim و سایر مناطق استانبول در رفت و آمد هستند.

این آپارتمان مناسب اجازه اقامت ترکیه است. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در مورد این آپارتمان و خرید ملک در استانبول هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید آپارتمان در استانبول با 3 اتاق خواب در Beylikduzu، مناسب اجازه اقامت ترکیه 2

This property was published on 31-05-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید