خرید آپارتمان 1 خوابه با 1 اتاق نشیمن، در بیلیکدوزو استانبول

Ref: 11222
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 55
تعداد اتاق 1+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این ملک در طبقه سوم در بیلیکدوزو، دارای مساحت 55 متر مربع جمع و جور اما راحت است.

آپارتمان 1+1 نوساز و جمع و جور در طبقه سوم در داخل سیته‌ای در محله کاواکلی جنب دره یاسام بیلیکدوزو واقع شده است. این سیته در Beylikduzu در سمت اروپایی استانبول، در نزدیکی مراکز خرید، مراکز فرهنگی، و دیگر امکانات ضروری شهری، احاطه شده توسط زمین‌های باز ساخته شده است.

خرید آپارتمان 1 خوابه با 1 اتاق نشیمن، در بیلیکدوزو استانبول 0

این ساختمان یک ساله با توجه به ویژگی‌های زمین ساختی سیته ساخته شده است. کم ارتفاع و به صورت طولی است که آرایش و ساختار فضایی داخلی بلوک را نیز شکل می‌دهد. این یکپارچگی همچنین با طراحی بیرونی و داخلی ساختمان که ترکیبی از پالت رنگی خاکستری، سفید و زرد را به نمایش می‌گذارد بیشتر می‌شود و احساسات مختلفی را در کاربر برمی‌انگیزد.

در حال حرکت در آپارتمان، این واحد 1 خوابه مستقل با رادیاتور و بالکن که از طریق آشپزخانه و اتاق خواب قابل دسترسی است، مساحت(خالص) 55 متر مربع را ارائه می‌دهد. در سرتاسر ورودی، قسمت اصلی نشیمن قرار دارد و کاشی‌های سرامیکی شما را در سرتاسر آپارتمان راهنمایی می‌کنند. آشپزخانه با سالن اصلی ادغام شده و یک فضای نشیمن صمیمی را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید غذا را در حین پذیرایی از مهمانان خود تهیه کنید. آشپزخانه تک دیواری با طرح باز مجهز به کابینت‌های چند رنگی است که رنگ‌های خنثی آپارتمان را زنده می‌کند. منطقه آشپزخانه با کفپوش سرامیکی مشخص شده است که با یک پارکت لمینت برای نشان دادن سالن روبرو می‌شود. پنجره‌های قدی نور طبیعی مناسبی را وارد می‌کند و فضای داخلی را شاداب و روشن نگه می‌دارند، در حالی که دیوارهای داخلی با رنگ سفید باعث ایجاد حس وسعت می‌شوند.

خرید آپارتمان 1 خوابه با 1 اتاق نشیمن، در بیلیکدوزو استانبول 1

حمام جادار است و یک کابین دوش جادار با محفظه شیشه‌ای و سر دوش دستی، کابینت آینه و روشویی را در خود جای داده است. همچنین دارای یک پالت رنگ خاکی قهوه‌ای بژ است.

This property was published on 03-02-1401.
It was last updated on 27-11-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید