آپارتمان‌های مسکونی در دوزچه، در یک پروژه جامع

Ref: 10951
WhatsApp
قیمت
2+198 m2
3+1153-205 m2 -
مغازه313-631 -
تغییر واحد پول
تخفیف 9%
تاریخ تحویل May 2022
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های واقع در مرکز در مجتمعی مناسب برای خانواده با فروشگاه‌ها و امکانات.

این پروژه مختلط در دوزچه به عنوان یکی از جامع‌ترین پروژه‌ها با مغازه‌های در سطح خیابان، بازار، امکانات اجتماعی، و آپارتمان‌های با اندازه‌های مختلف وجود دارد. بدون زحمت با طبیعت ترکیب می‌شود.

آپارتمان‌های مسکونی در دوزچه، در یک پروژه جامع 0

این پروژه شامل مجموعه‌ای از بلوک‌های 5 طبقه است که 430 آپارتمان در نزدیکی دانشگاه دوزچه، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، کافه‌ها و رستوران‌ها را در خود جای می‌دهد. این ساختمان با مهارت سطح بالا و آخرین فناوری ساخته شده است و توجه ویژه‌ای به ایمنی ساکنان دارد و در نتیجه اقدامات امنیتی را به حداکثر می‌رساند. علاوه بر سیستم امنیتی فعال 24 ساعته و دوربین‌های نظارتی، کارکنان حرفه‌ای امنیتی نیز برای اطمینان از ایمنی ساکنان آماده باش هستند. این پروژه همچنین دارای پارکینگ‌های سرپوشیده و روباز است که فقط برای ساکنان رزرو شده است.

آپارتمان‌های مسکونی در دوزچه، در یک پروژه جامع 1

سازه‌های بتن با نماهای آجری ترکیب شده‌اند. مسیرهای پیاده‌روی و خیابان‌ها فعالیت‌های عابران پیاده را در مجموعه تشویق می‌کنند و یک زندگی اجتماعی با کیفیت بالا را ترویج می‌کنند. سایر امکانات اجتماعی عبارتند از مرکز تناسب اندام، استخر روباز، استخر ایمنی کودکان، زمین بازی، بسکتبال و زمین والیبال برای ایجاد انگیزه در سبک زندگی فعال جسمی است.

آپارتمان‌های با اندازه‌های مختلف که واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند، آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با بالکن و آپارتمان‌های باغ با تراس را شامل می‌شوند. این آپارتمان‌ها با سقف‌های بلند و چیدمان‌های جادار بین 83 تا 265 متر مربع مساحت دارند که شامل رختکن و حمام اختصاصی می‌شود. وقتی وارد آپارتمان می‌شوید، فضایی مطبوع و روشن از شما استقبال می‌کند. پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوانی وارد شود، در حالی که تراس‌های بزرگ شما را به محیط اطراف متصل می‌کنند.

آپارتمان‌های مسکونی در دوزچه، در یک پروژه جامع 2

آشپزخانه‌ها به خوبی با کابینت آشپزخانه مدرن با پالت سیاه و سفید تجهیز شده‌اند. کابینت‌های پایه مشکی با روکش‌های مشکی با کابینت‌های بالای سر سفید و یک لایه پشتی کاشی سرامیکی مشکی با رگه‌های ملایم جفت می‌شوند. شما همچنین یک سینک ظرفشویی و سایر لوازم الکترونیکی از جمله اجاق گاز، فر و هود را در آشپزخانه پیدا می‌کنید. حمام‌ها دارای روشویی شناور، کابینت آینه و کابین دوش هستند. علاوه بر این، از ویژگی‌های کلی آپارتمان‌ها می‌توان به پارکت لمینت در اتاق خواب و اتاق نشیمن و پنجره‌های قاب مشکی که تضاد با دیوارهای سفید را ارائه می‌دهد، اشاره کرد.

آپارتمان‌های مسکونی در دوزچه، در یک پروژه جامع 3

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی ترکیه و خرید ملک در ترکیه می‌توانید به این صفحه نیز مراجعه نمایید.

This property was published on 31-01-1401.
It was last updated on 04-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید