آپارتمان‌هایی در یک مجتمع خانوادگی در بیلیکدوزو استانبول

Ref: 11138
WhatsApp
قیمت
1+1 95-125 m2 -
2+194-150 m2 -
3+1153 m2
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این آپارتمان‌های جدید در بیلیکدوزو استانبول، امکانات اجتماعی، یک استخر مشترک و فضای سبز فراوان در مجموعه درب‌دار ارائه می‌دهند.

این مجتمع مسکونی در سمت اروپایی استانبول، در منطقه‌ای با موقعیت خوب در نزدیکی مارینا، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز خرید واقع شده است. این مجموعه شامل 3 بلوک با ارتفاع‌های مختلف، یک پارکینگ سرپوشیده که فقط برای ساکنان مجتمع در نظر گرفته شده است و امکانات اجتماعی در 30.043 متر مربع است. بلوک های B1 و B2 دارای 21 طبقه هستند، در حالی که A دارای 11 طبقه است که دارای آپارتمان‌های هوشمند 1+1، 1+2 و 1+3 است که از 94 تا 153 متر مربع مساحت دارند. Block-B دارای دفاتر و مغازه‌هایی با ورودی جداگانه است.

آپارتمان‌هایی در یک مجتمع خانوادگی در بیلیکدوزو استانبول 0

این پروژه یک فرهنگ شهری جدید را با طراحی معماری با فناوری پیشرفته و امکانات اجتماعی معرفی می‌کند. همچنین قرار است محیط اجتماعی-اقتصادی پیرامون پروژه را بهبود بخشد. امکانات رفاهی موجود در این مجموعه شامل استخر روباز، زمین بازی کودکان، سونا، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، و یک مرکز خرید است. 86 درصد از زمین به فضای سبز اختصاص یافته است که بالاترین نقطه بیلیکدوزو را اشغال می‌کند.

آپارتمان‌های کاربردی با صنایع دستی با کیفیت بالا و چشم‌اندازهای پانوراما از دریای مرمره، جزئیاتی مدرن دارند که با سلیقه صاحب خانه سازگار است. پالت رنگ خنثی فضای داخلی را روشن می‌کند و آن را بزرگتر و روشن‌تر از آنچه هست با حس جادار نشان می‌دهد. بالکن‌ها و پنجره‌های کف تا سقف فضای داخلی را با نور طبیعی تامین می‌کنند. هالوژن‌ها راهرو را روشن می‌کنند و چراغ‌های فرو رفته سقف‌ها را برجسته می‌کنند و جذابیت بصری را در بالای سر ایجاد می‌کنند. پرتوهای چوب حس گرما را ایجاد می‌کنند در حالی که کف با لمینت و کاشی‌های سرامیکی پوشیده شده است. بسته به چیدمان، آشپزخانه‌ها مجزا یا با پلان باز هستند و به ساکنان حق انتخاب می‌دهند.

آپارتمان‌هایی در یک مجتمع خانوادگی در بیلیکدوزو استانبول 1

فاصله‌ها

  • متروبوس: 5 دقیقه
  • بزرگراه E-5:  دقیقه 5
  • بزرگراه TEM:  دقیقه 8-10
  • فرودگاه استانبول: 35 دقیقه

This property was published on 22-01-1401.
It was last updated on 05-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید