آپارتمان های نوساز در استانبول Pendik در یک سایت بوتیک

Ref: 17826
WhatsApp
قیمت
2+165 m2 -
3+1150 m2
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Apr 2024
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 1.6 km
این املاک در Pendik در فاصله چند دقیقه ای از ساحل، مترو و ایستگاه اتوبوس واقع شده اند و زندگی مدرن را در استانبول در مکانی آرام ارائه می دهند.

این پروژه Pendik در استانبول آپارتمان‌ها و دوبلکس‌های زیبا و مدرن و بزرگ را در طبقات بالا با تراس‌هایی مشرف به بسفر و جزایر شاهزاده ارائه می‌دهد. ملک‌ها دارای گزینه‌های 1+2 و 1+3 با فضای بین 65 تا 150 مترمربع است.

آپارتمان های نوساز در استانبول Pendik در یک سایت بوتیک 0

این پروژه بر اساس یک معماری پیشرفته طراحی شده است که با فضای داخلی و خارجی پیچیده، نشیمن بزرگ و مواد با کیفیت بالا تعریف شده است. توسعه‌دهنده زیبایی‌شناسی را با رویکرد معماری مدرن ترکیب کرده است تا درهای زندگی شاد و آرام را برای صاحبان خانه جدید باز کند. هر فضای زندگی برای حداکثر ظرافت و راحتی طراحی شده است.

این آپارتمان‌ها با تمرکز بر ارائه فضاهای نشیمن و سرگرمی بزرگ با آشپزخانه‌های سفارشی، اتاق خواب‌های اصلی و فضای ذخیره سازی فراوان ارائه داده است. آپارتمان‌های بزرگتر دارای سوئیت با اتاق رختکن و کابین دوش هستند. آپارتمان‌های دوبلکس در طبقه بالا از منظره بسفر از تراس‌های خصوصی خود بهره می‌برند.

این اقامتگاه شگفت‌انگیز یک فرصت سرمایه‌گذاری است که برای همه جذاب است. تمام جنبه‌های این توسعه با دقت طراحی شده است تا با کیفیت و سبک سفارشی ارائه شود، که در یک فضای نشیمن زیبا که ظرافت و زیبایی را به تصویر کشیده است به اوج می‌رسد. تکمیل واحدها برای آوریل 2024 برنامه‌ریزی شده است و یک طرح پرداخت با پیش پرداخت و 12 ماه اقساط در دسترس است.

آپارتمان های نوساز در استانبول Pendik در یک سایت بوتیک 1

 

موقعیت:

پندیک در بخش آناتولی استانبول و در مجاورت Tuzla، Sile، Çekmeköy، Sancaktepe، Sultanbeyli و فرودگاه بین‌المللی Sabiha Gökçen واقع شده است. فرودگاه بین المللی Sabiha Gökçen، دومین فرودگاه بین‌المللی شهر است که در Pendik واقع شده و به این منطقه ارزش افزوده است. منطقه Pendik دارای امکانات رفاهی، طبیعت زیبا و شبکه‌های حمل و نقل است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری مسکن یا املاک تبدیل کرده است.

مترو پندیک: 10 دقیقه
ایستگاه اتوبوس: 2 دقیقه
ایستگاه قطار یونس: 20 دقیقه
بیمارستان مدیپول: 5 دقیقه
ساحل پندیک: 5 دقیقه
دانشگاه یدیتپه: 20 دقیقه
استانبول مارینا AVM (مرکز خرید): 10 دقیقه
تکسیم: 40 دقیقه
کادیکوی: 30 دقیقه
فرودگاه سابیها گوکچن: 20 دقیقه

آپارتمان های نوساز در استانبول Pendik در یک سایت بوتیک 2

This property was published on 05-03-1402.
It was last updated on 05-06-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید