خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو

Ref: 17873
WhatsApp
قیمت
1+1 85-118 m2 -
2+182-147 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 5%
تاریخ تحویل Aug 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه در استانبول Basaksehir که تنها 1 دقیقه با مترو و نزدیک مرکز خرید استانبول فاصله دارد، خانه ها و امکانات امروزی طراحی شده توسط یک توسعه دهنده مشهور را ارائه می دهد.

این پروژه کاملاً جدید که توسط یکی از برترین توسعه‌دهندگان در استانبول ساخته شده است، در مرکز Basaksehir، ستاره درخشان استانبول، روبروی بیمارستان Çam و Sakura واقع شده است. آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه با فضای نشیمن بین 60 تا 147 متر مربع ارائه می‌دهد. این مجموعه تا 2 ماه آینده، یعنی آگوست 2023 آماده تحویل می‌شود و اسناد مالکیت آن آماده است.

خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو 0
این مجموعه در یک محیط خصوصی با یک راهروی دردار، منطقه سبز و فضاهای پارکینگ به اوج خود می‌رسد. این رویکرد کاملاً اندیشیده شده است و ساختمان 2 بلوکی را در کنار ایستگاه مترو قرار می‌دهد که موقعیت مرکزی را جشن می‌گیرد و تسلط مجموعه را حفظ می‌کند و در عین حال نمای دراماتیکی را که در انتظار است، تقویت می‌کند.


این اقامتگاه Basaksehir با موقعیت مکانی 15 دقیقه‌ای تا فرودگاه استانبول، 7 دقیقه‌ای تا کانال استانبول، 5 دقیقه‌ای تا استادیوم المپیک و دانشگاه ابنی هالدون، و تنها 1 دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو و باغ ملی است.

خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو 1

در داخل املاک، چیدمان‌های مدرن با پلان‌های باز، بالکن‌های خصوصی و مناظر آرام پذیرای صاحبان خانه هستند. اتاق خواب‌ها بزرگ و با مبلمان داخلی تزئین شده‌اند و حمام‌ها کاملاً تجهیز شده‌اند. آشپزخانه‌ها مجهز به کابینت و کانترهای باکیفیت برای تهیه غذای خانوادگی هستند.

خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو 2
این پروژه همچنین شامل طیف وسیعی از امکانات مشترک و اشتراکی برای ساکنین است، مانند محوطه سازی، پارکینگ بسته، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی. مناطق اجتماعی اقامتگاه برای معاشرت و سرگرمی مناسب است، در حالی که سایت در 24 ساعت شبانه روز امن است.


ویژگی های مکان:

Basaksehir در بخش اروپایی استانبول، همسایه ایوپ، Bagcilar، آوجیلار، کوچوکچکمجه، اسنیورت و Arnavutkoy واقع شده است. این کشور دارای شبکه‌های حمل و نقل غنی است و با زیرساخت‌های فوق‌العاده، امکانات و ارزش‌های فرهنگی بالای خود، استاندارد زندگی بالایی دارد. بر اساس مطالعات، قیمت املاک و مستغلات در Basaksehir به دلیل ایجاد پروژه‌های بزرگ مانند فرودگاه جدید استانبول و پروژه کانال استانبول به میزان قابل توجهی 47 درصد افزایش یافته است.

خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو 3

فاصله ها:

1 دقیقه تا شهر پزشکی Çam Sakura
2 دقیقه تا باغ گیاه شناسی (Millet Bahçesi)
1 دقیقه تا ایستگاه مترو
5 دقیقه تا کانال جدید استانبول
3 دقیقه تا دانشگاه ابن خلدون
2 دقیقه تا استادیوم المپیک آتاتورک
15 دقیقه تا فرودگاه استانبول
3 دقیقه تا مرکز خرید استانبول

خرید آپارتمان های جدید با امکانات در استانبول Basaksehir نزدیک مترو 4

This property was published on 24-03-1402.
It was last updated on 01-03-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید