فروش ویلای چهارخوابه در اورلا - ازمیر

Ref: 11300
WhatsApp
M2 140
تعداد اتاق 4+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
ویلای دوبلکس 140 مترمربعی در ازمیر، دارای باغ اختصاصی در فضای آرام و به دور از شلوغی شهر

این ویلای چهارخوابه یک زندگی آرام و به دور از دغدغه شهر اما نزدیک به مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی، سوپرمارکتها و دریا را در بخش اورلای ازمیر به شما ارائه می دهد. 

فروش ویلای چهارخوابه در اورلا - ازمیر 0

این ویلای زیبا دارای 4 اتاق خواب، یک سالن پذیرایی، 2 سرویس بهداشتی، 2 آشپزخانه در دو طبقه می باشد. گرمایش ویلا علاوه بر شوفاژ با یک شومینه هم تامین می شود که آرامش خاصی به سالن می دهد. سالن پذیرایی به خوبی با آشپزخانه کوچک ولی دارای همه امکانات ضروری ادغام شده است. این آشپزخانه طرح اوپن به کانترهای پایین چوبی و کابینتهای بالای سفید و سرامیکهای بین کابینتی چند رنگ و سایز بزرگ  مجهز شده است که هم زیبایی خاصی به دیوارها می بخشند و هم از آنها محافظت می کنند. تجهیزات داخل آشپزخانه شامل فر، اجاق گاز، هود و مایکروفر می باشد.

سرویسهای بهداشتی دارای کابین دوش، آینه، روشویی یکپارچه و کمد دیواری معلق می باشند. برحسب کاربرد اتاق، زمینها با پارکت لمینت و یا سرامیک پوشیده شده اند. اتاق خوابها در طبقه دوم هستند و دسترسی به طبقه دوم از طریق نردبان هلالی شکل با نرده های فرفورژه سیاه بوده و این پله ها از طریق پنجره های کوچک نور کافی دریافت می کنند. در طبقه بالا، تقریباً همه اتاقها دارای یک بالکن با اندازه قابل توجه هستند که با درهای سرتاسر شیشه باز می شوند. بالکنها رو به باغ بوده و می توان در آنها یک میز و چند صندلی جا داد.برای حفظ امنیت نرده های فرفورژه در مقابل پنجره های طبقه همکف نصب شده است.  

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید