ویلای با شکوه در چشمه ازمیر با استخر و باغ اختصاصی

Ref: 11097
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 320
تعداد اتاق 5+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این ویلا 320 متر مربعی در چشمه دارای 5 اتاق خواب، 5 حمام، پارکینگ، استخر و باغ است که در 850 متر مربع قرار دارد.

این ویلای چند طبقه در 2 طبقه امتداد دارد که در زمین خصوصی به مساحت 850 متر مربع با استخر اختصاصی 100 متر مربع و باغ 550 متر مربع واقع شده است. این ویلا در Cesme، ازمیر واقع شده است و مساحت داخلی 320 متر مربع (سایز بروت) با 5 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن را ارائه می‌دهد. 

ویلای با شکوه در چشمه ازمیر با استخر و باغ اختصاصی 0

نمای ویلا توسط یک دیوار سنگ طبیعی به صورت یک لایه عمودی نصب شده است که ویلا را به دو نیمه تقسیم می‌کند. ویلا همچنین تا حدی با پانل‌های چوبی باریک پوشیده شده است در حالی که ظاهری ارگانیک و لایه لایه به دست می‌آورد. باغ بزرگ و زیبا یک بلوک بصری و صوتی بین خیابان و ویلا برای حفظ فاصله و آرامش برای صاحبان خانه فراهم می‌کند. همراه با استخر، سایه‌های سبز و آبی را برای استراحت چشم‌ها ارائه می‌دهد.

در طراحی داخلی، استفاده آزادانه از خاکستری روشن، محیطی آرامش بخش و با طراوت ایجاد می‌کند، در حالی که سایه‌های روشن برای نمایش روح تابستانی که تقریباً همیشه در Cesme وجود دارد، آشکار می‌شود. طراحی داخلی صاحبان خانه را در معرض حالات خنک قرار می‌دهد تا با احساس تابستان تضاد داشته باشد. پوشش کف در نواحی مشترک مانند سنگ به نظر می‌رسد و حالات خنک را تقویت می‌کند تا تاثیر روزهای گرم تابستان را جبران کند. در اتاق خواب‌ها، کف با پارکت لمینت خاکستری تکمیل شده است.

ویلای با شکوه در چشمه ازمیر با استخر و باغ اختصاصی 1

این ویلا با سیستم خانه هوشمند، انباری و پارکینگ دارای 2 اتاق خواب در طبقه همکف است، در حالی که طبقه آخر دارای 3 اتاق خواب است. در مجموع دارای 5 حمام است که یکی برای مهمانان رزرو شده است. هر اتاق دارای کمد لباس و واحد تهویه مطبوع است. طاقچه‌های دیواری که به خوبی در نظر گرفته شده‌اند، فضاهایی را برای صاحب خانه‌ها فراهم می‌کند تا وسایل مورد علاقه خود را به نمایش بگذارند.

آشپزخانه با طراحی زیبا ظاهری کلاسیک با کابینت‌های شیشه‌ای دارد و دارای پشتی کوارتز سفید رنگی مدرن و طراحی دیواری جذاب و مقاوم در برابر لکه‌ها است. آشپزخانه همچنین مجهز به لوازم خانگی از جمله فر، اجاق گاز و هود است. جزیره آشپزخانه، منطقه آشپزخانه را مشخص می‌کند تا آشپزخانه را از بقیه اتاق‌های اوپن متمایز کند.

ویلای با شکوه در چشمه ازمیر با استخر و باغ اختصاصی 2

چیدمان، ارتباط بصری بین آشپزخانه و اتاق نشیمن را امکان پذیر می‌کند و متراژ مربع را به حداکثر می‌رساند، در حالی که پنجره‌های قدی فضای بیرون را با فضای داخلی پیوند می‌دهد. استفاده گسترده از تراس‌ها و بالکن‌ها از ورود نور طبیعی و هوای تازه پشتیبانی می‌کند.

توضیحات بیشتر

باغ زمستانی
کولر گازی برند Gree
سیستم گرمایش از کف
بخاری
درب ورودی استیل
مخزن آب
پنجره‌های دوجداره
زنگ خطر آتش
هیروفور
عایق حرارتی و صوتی
ماهواره
اینترنت فیبری
باربیکیو
پارکت لمینت

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید