فروش آپارتمان در Uskudar استانبول در یک مجتمع لوکس که با طبیعت زیبا احاطه شده

Ref: 11305
WhatsApp
قیمت
3+1293-336 m2 -
4+1361-496 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک زیبا در اوسکودار استانبول قرار گرفته و دارای فضای سبز، سالن ماساژ و اسپا، سالن ورزش، سینما، استخر و فضاهایی با طراحی مدرن می‌باشد.

این مجتمع مسکونی استثنایی در اوسکودار(Uskudar) در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و نزدیک به پل بسفر است و زندگی باکیفیتی را با خود به همراه می‌آورد که با طبیعت درهم آمیخته. دارای دریاچه‌های کوچک و دیوارهای سرسبز است که نویدبخش محیطی آرام و مجلل است. 

فروش آپارتمان در Uskudar استانبول در یک مجتمع لوکس که با طبیعت زیبا احاطه شده 0

این پروژه شامل 4 بلوک 3 طبقه (َA,B,C,D) است که 20 واحد آپارتمان دارد و یک حیاط داخل مجتمع است که با این 4 بلوک احاطه شده. همچنین چندین امکانات عمومی به متراژ 3975 مترمربع در این مجتمع وجود دارد. حیاط مجتمع یک محل قرار ملاقات مناسب به دور از دنیای بیرون است که حریم خصوصی ساکنین را فراهم کرده و آنها را به انجام تعاملات اجتماعی تشویق می‌کند.

فروش آپارتمان در Uskudar استانبول در یک مجتمع لوکس که با طبیعت زیبا احاطه شده 1

امکانات عمومی شامل لابی، سینمای خصوصی، پارکینگ زیرزمینی  و یک استخر سرپوشیده است  که ساکنین را برای انجام فعالیتهای فرهنگی و فیزیکی و دستیابی به آرامش ذهنی تشویق می‌کند. یکی از ویژگیهای استثنایی این پروژه سیستم Foldhome است که طبق آن برای این مکان های عمومی هیچ مبلغی پرداخت نمی کنید مگر اینکه بخواهید ازآنها استفاده کنید.

فروش آپارتمان در Uskudar استانبول در یک مجتمع لوکس که با طبیعت زیبا احاطه شده 2

برای انتخاب واحد مسکونی مورد نظر خود، گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید که از واحدهای 1+3 گرفته تا دوبلکسهای 1+4.5 می‌باشد و متراژ آنها از 293 مترمربع تا 496 مترمربع متغیر است. فضای داخلی این آپارتمانها مطابق با سبک مدرن معماری طراحی شده تا از ارتباط و طول‌عمر فضاهای زندگی اطمینان حاصل شود. همچنین، این واحدها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که از سبک زندگی در فضای باز استقبال می‌کنند. اندازه‌ی تراسها مناسب بوده و رو به محوطه‌سازیهای زیباست و طبیعت را به فضای داخلی نزدیک می‌کند. 

فروش آپارتمان در Uskudar استانبول در یک مجتمع لوکس که با طبیعت زیبا احاطه شده 3

This property was published on 12-03-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید