سبک زندگی جدید در یک مکان مناسب با خرید ملک در استانبول Kagithane

Ref: 17887
WhatsApp
قیمت
1+1 74-77 m2 -
2+196-144 m2 -
3+1144-288 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 25%
تاریخ تحویل Jun 2025
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع با امکانات یکپارچه و احاطه شده توسط مراکز خرید در استانبول Kagithane، آپارتمان های جذابی را با پلان های مختلف ارائه می دهد.

این آپارتمان‌های جدید شیک در استانبول Kagithane، نزدیک مراکز خرید، دانشگاه‌ها و حمل‌ونقل عمومی قرار دارند. این مجتمع 2 بلوکی در زمینی به مساحت 4400 متر مربع با فضای سبز 3000 متر مربع ساخته شده است. هر بلوک دارای 10 طبقه است که دارای آپارتمان‌های 1+1 تا 1+3 با مساحت 74 تا 288 متر مربع است. یک زندگی آرام در Kagithane، در مرکز استانبول، برای بهبود استانداردهای زندگی خود، با داشتن امکانات اجتماعی، موقعیت مرکزی، و طراحی فضای سبز زیبا در انتظار شماست.

سبک زندگی جدید در یک مکان مناسب با خرید ملک در استانبول Kagithane 0
امکانات رفاهی اطراف این منطقه هر نیاز زندگی خانوادگی و شبکه‌های حمل‌ونقل متعدد مانند مترو و ایستگاه‌های اتوبوس را فراهم می‌کند. نزدیکترین ایستگاه مترو Kagithane است که 5 دقیقه پیاده تا خانه شما فاصله دارد.

علاوه بر انتخاب مکان مناسب در نزدیکی بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مدارس و حمل و نقل عمومی، توسعه دهنده فضاهای زندگی شیک و راحت را با مواد با کیفیت بالا و تزئینات بیرونی و داخلی زیبا ارائه می‌دهد. معماری معاصر ارتباط طرح‌های داخلی را که به نیازهای زندگی مدرن پاسخ می‌دهند، تضمین می‌کند، با اقامتگاه‌هایی که پلان‌های طبقه راحت، بالکن‌ها، پنجره‌های دوجداره و پرداخت‌های دست‌نگرانه را ارائه می‌دهند.

زیرساخت های اجتماعی:

استخر سرپوشیده
امنیت
منطقه پیاده روی
زمین بازی
فضای سبز
توقفگاه خودرو
سالن ورزش
کافه
حمام و سونا ترکی

سبک زندگی جدید در یک مکان مناسب با خرید ملک در استانبول Kagithane 1

در اقامتگاه جدید، می‌توانید ضمن تجربه سرگرمی‌های جدید که سبک زندگی شما را بهبود می‌بخشد، از خود لذت ببرید. در حالی که در باغ سبز استراحت می‌کنید، فرزندان شما می‌توانند با خیال راحت در زمین بازی بازی کنند. همچنین می‌توانید زندگی سالم خود را با مرکز تناسب اندام گسترش دهید و در سونا، اتاق بخار و حمام ترکی روحیه خود را تازه کنید. استخر سرپوشیده نیز از جمله امکانات این پروژه است.

موقعیت:

Kagithane یک محله مدرن و آرام در استانبول است که در مجاورت ایوپ، بی‌اوغلو و شیشلی قرار دارد. این منطقه دارای پروژه‌های بزرگ املاک و مستغلات است و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب می‌کند. موقعیت منحصر به فرد این پروژه در Kagithane در کنار تونل تکسیم-بشیکتاش-دولما باغچه و چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید وادی استانبول است که زندگی راحت و معتبری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین در مجاورت Levent-Maslak و Sisli و 10 دقیقه با Nisantasi، پل‌های اتصال اروپا به آسیا و 20 دقیقه از فرودگاه استانبول فاصله دارد.

سبک زندگی جدید در یک مکان مناسب با خرید ملک در استانبول Kagithane 2

فاصله ها:

  • 4 دقیقه تا بزرگراه E80
  • 21 دقیقه تا بزرگراه E5
  • ایستگاه اتوبوس: 2 دقیقه
  • 2 کیلومتر تا مترو Kagithane
  • مرکز خرید اکسیس: 6 دقیقه
  • مرکز خرید اویم: 10 دقیقه
  • مرکز خرید اسکای لند استانبول: 6 دقیقه
  • وادی استانبول: 7 دقیقه
  • مرکز خرید کاوهی: 16 دقیقه
  • دانشگاه اطلس: 4 دقیقه
  • دانشگاه کنت: 7 دقیقه
  • دانشگاه بیلگی: 15 دقیقه
  • 1 دقیقه تا بیمارستان دولتی Kagithane
  • 6 دقیقه تا بیمارستان Liv

سبک زندگی جدید در یک مکان مناسب با خرید ملک در استانبول Kagithane 3
 
Kagithane در قسمت اروپایی استانبول، نزدیک مرکز شهر واقع شده است و به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری ، به یکی از اهداف املاک و مستغلات مورد تقاضا برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. علاوه بر مزایای موقعیت مکانی، قیمت املاک و مستغلات در Kagithane مناسب و برای سرمایه‌گذاری عالی است.

This property was published on 15-09-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید