خرید کافه با درآمد اجاره در Bahcelievler استانبول

Ref: 10528
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 75
این ملک تجاری 75 متر مربعی که در حال حاضر به عنوان یک کافه فعالیت می‌کند درآمد بالایی از اجاره به همراه دارد و مناسب است که بخشی از نمونه کارهای شهروندی ترکیه شما باشد.

اگر شما یک متقاضی شهروندی هستید که به دنبال یک ملک سرمایه گذاری هستید، ما پیشنهادی برای شما در Bahcelievler استانبول داریم. ملک تجاری 75 متر مربعی در حال حاضر به عنوان یک کافه با 7000 لیر اجاره ماهانه داده شده است و دارای 3 سال ضمانت اجاره است. قیمت فروش کافه 155.000 دلار است و این فروشگاه مناسب است تا بخشی از نمونه کار شما برای اخذ تابعیت ترکیه باشد. مجموعه خرید شما باید حداقل 250.000 دلار داشته باشد.

امروزه، Bahcelievler، واقع در سمت اروپایی استانبول، یکی از محبوب‌ترین مناطق است که کیفیت زندگی بالایی دارد و پروژه‌های آپارتمانی و ویلایی منحصر به فرد را در خود جای داده است. قابل دسترس از D 100، همسایه با Bakirkoy است. به دلیل داشتن سینماها، مراکز خرید، پارک ها و کافه ها، مکان بسیار جذابی است. به علاوه، دارای برنامه ریزی ساختاریافته عالی است و بسیاری از دانشگاه‌ها، مدارس دولتی و خصوصی و بیمارستان‌ها را در خود جای می‌دهد و همه این ویژگی‌ها Bahcelievler را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید در مورد چگونگی واجد شرایط بودن برای شهروندی ترکیه و زندگی در ترکیه بیشتر بدانید، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

This property was published on 21-10-1400.
It was last updated on 27-11-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید