خرید ویلای مجزای نوساز و زیبا با استخر در Urla ازمیر

Ref: 11612
WhatsApp
M2 160
تعداد اتاق 4+1
این ویلای چشم‌نواز ۲ طبقه با استخر و ویوی دریا و باغ در Urla ازمیر واقع شده است.

این ویلای تماشایی با ۱۶۰ مترمربع زیربنا در Güvendik ازمیر واقع شده و شامل ۴ اتاق خواب، ۱ اتاق نشیمن، ۲ حمام، و یک بالکن نسبتا بزرگ با ویوی استخر است. این پروژه جذاب با استفاده از مصالح با کیفیت ساخته شده و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. مسیرهای پیاده‌روی، فضای سبز زیبا و نورپردازی جذاب دور تا دور این ویلا را محصور کرده‌ و آن را به مکانی عالی برای لذت بردن از تعطیلات یا زندگی دائمی تبدیل کرده‌اند.

خرید ویلای مجزای نوساز و زیبا با استخر در Urla ازمیر 0

استخر روباز ویلا دارای چند پله داخلی است و بین دو ویلا قرار گرفته است و هر دو ویلا به آسانی به آن دسترسی دارند. قسمتی از نمای دیوار بیرونی ساختمان ویلا با سنگ ورقه‌ای و سایر قسمت ها با سیمان سفید و سنگ مرمر تزئین شده‌اند. بالکن مسقف طبقه بالا رو به استخر است و با لامپ‌های LED و هالوژن تزئین شده است. پارکینگ نیز در گوشه ای از باغ قرار دارد. و نمای دیوارهای دور تا دور محوطه ویلا نیز سنگ‌کاری شده است.

درب ورودی طبقه همکف شیشه ای است و اتاق نشیمن در این قسمت قرار دارد. دیوارهای ویلا سفید هستند و با رنگ ساتن ضد آب نقاشی شده‌اند. آشپزخانه اوپن در طبقه همکف است و مجهز به کابینت، اجاق گاز، فر و هود است و در پشت سینک آشپزخانه، یک پنجره رو استخر قرار دارد. یکی از حمام‌ها در طبقه همکف و دیگری در طبقه بالاست و هر دو مجهز به وسایل بهداشتی باکیفیت مانند دوش، توالت فرنگی، کابینت، آینه و روشویی هستند. یک حمام و یک اتاق خواب در قسمت انتهایی طبقه همکف قرار دارند؛ که این اتاق از یک درب شیشه ای رو به باغ باز می شود. در کنار این اتاق خواب، پله‌هایی از سنگ مرمر مشکی با نرده های صاف مشکی قرار دارند. این پله‌های رگه‌ دار مشکی با چراغ‌های مخفی LED تزئین شده‌ و در هنگام بالا رفتن صحنه‌ای جالب به وجود می‌آورند.علاوه بر این، یک محفظه نسبتا کوچک زیر پله‌ها هست که می توان از آن به عنوان یک انباری کوچک استفاده کرد.

خرید ویلای مجزای نوساز و زیبا با استخر در Urla ازمیر 1

در طبقه بالا، ۳ اتاق خواب و ۱ حمام نورگیر قرار دارند. بر اساس کاربری هر قسمت از فضای داخلی، کف‌ اتاق‌ها و حمام با پارکت لمینت و کاشی و سرامیک پوشانده شده‌اند.

 فرصت زندگی در این ویلای زیبا و اخذ شهروندی ترکیه را از دست ندهید و برای دریافت جزئیات، با مشاورین ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید