خرید ملک در استانبول: پمپ بنزین در Bakirkoy استانبول

Ref: 20276
WhatsApp
M2 5000
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $24,680,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید ملک تجاری در استانبول، در منطقه فلوریا Bakirkoy: با متراژ 5000 مترمربع

یک پمپ بنزین در محله مرفه فلوریا در استانبول باکرکوی ارائه شده است. این پمپ بنزین با موقعیت عالی و میزان بالای فروش روزانه خود فرصت استثنایی برای ورود به صنعت پر رونقی را ارائه می دهد. این ایستگاه مجهز با وسعت 5000 متر مربع دارای حجم فروش روزانه 35000 لیتر است که جریان درآمد ثابتی را برای خریداران تضمین می کند.

خرید ملک در استانبول: پمپ بنزین در Bakirkoy استانبول 0
این پمپ بنزین در محله پر جنب و جوش فلوریا استانبول ترکیه واقع شده است. در نزدیکی مسیرهای اصلی حمل و نقل و مناطق مسکونی واقع شده و از دید بالا و دسترسی آسان بهره می برد.

امکانات:

  • این پمپ بنزین با فضای باز گسترده ای به مساحت 5000 مترمربع، فضای زیادی را برای فعالیت های درآمدزای مختلف ارائه می دهد که امکان ارائه خدمات کارآمد به مشتریان را در ساعات اوج مصرف فراهم می کند.
  • این ایستگاه دارای توزیع‌کننده‌های سوخت مدرن، مخازن ذخیره‌سازی پیشرفته، و سیستم‌های پرداخت پیشرفته است. زیرساختهای این ملک تجاری مدرن و مطابق با کلیه مقررات ایمنی و استانداردهای زیست محیطی می باشد.
  • این پمپ بنزین در طول سالیان متمادی با بهره مندی از موقعیت استراتژیک خود، یک پایگاه مشتریان وفادار ایجاد کرده است. این ایستگاه با جریان مداوم مشتریان خود، پایه ای محکم برای رشد و موفقیت مستمر ارائه می دهد. حجم قابل توجه فروش روزانه 35000 لیتری آن نشان دهنده پایگاه مشتری قوی و سودآوری آن است.
  • این پمپ بنزین در فلوریای استانبول، یکی از پویاترین و مجلل ترین مناطق استانبول ، از دید و دسترسی عالی برخوردار است.

این فرصت را برای داشتن یک کسب و کار پر رونق در منطقه پر جنب و جوش فلوریا استانبول از دست ندهید. امروز با ما تماس بگیرید تا درباره این پمپ بنزین بیشتر بدانید و سفر خود را به سمت موفقیت مالی آغاز کنید.

This property was published on 14-10-1402.
It was last updated on 11-01-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید