خرید ملک در استانبول با طراحی معاصر در نزدیکی مترو در لونت

Ref: 14020
WhatsApp
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $269,500
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 1+2 مدرن در منطقه لونت استانبول واقع شده است و دارای امکانات و چشم انداز شهر است.

این ملک مسکونی در لونت، یکی از مناطق تجاری اصلی استانبول واقع شده است. این ملک به گونه ای طراحی شده بود که با سبکی معاصر و دکوراسیونی منظم به نظر می‌رسد این آپارتمان دارای 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه اوپن و حمام است.

خرید ملک در استانبول با طراحی معاصر در نزدیکی مترو در لونت 0
فضاها راحت و دلپذیر به نظر می‌رسند. اتاق نشیمن، آشپزخانه و ناهار خوری به طور یکپارچه به هم متصل شده‌اند. آنها با یک تخته چوبی عمودی که فضای ناهارخوری را از سالن نشیمن جدا می‌کند، یک فضای اجتماعی بزرگ و ایده‌آل برای معاشرت و سرگرمی فراهم می‌کنند.

مبلمان توکار در آشپزخانه شامل کابینت‌های سفید هایگلاس با میزهای تیره، اجاق گاز، یخچال و ماشین ظرفشویی است. کف اتاق نشیمن با پارکت لمینت مرغوب با رنگی قوی که با رنگ یکنواخت روشن دیوارها در تضاد است، پوشیده شده است. در طرف دیگر در اتاق نشیمن، یک دیوار تزئین شده با تخته‌های چوبی و یک پایه تلویزیون دیواری با کابینت قرار دارد.

خرید ملک در استانبول با طراحی معاصر در نزدیکی مترو در لونت 1

اتاق خواب‌ها با طراحی مدرن دارای طرح رنگی مشابه با اتاق نشیمن هستند و کف با پارکت لمینت پوشیده شده است. اتاق‌خواب‌ها با مبلمان توکار، کمد لباس بزرگ و یک آینه دیواری به سبک مدرن با یک میز آرایش کوچک ارائه می‌شوند.

این مجتمع آپارتمانی زندگی راحت با امکانات و دسترسی آسان به سایر مناطق استانبول را فراهم می‌کند و در فاصله چندقدمی تا ایستگاه مترو قرار دارد. همچنین یک سالن عمومی شیک با یک واحد تلویزیون و یک شومینه ارائه می‌دهد.

موقعیت مکانی:

لونت در سمت اروپایی استانبول، در جنوب ماسلاک قرار دارد و به منطقه بشیکتاش تعلق دارد. با توجه به پایه‌های تجاری و صنعتی از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی عالی بهره می‌برد. مراکز خرید زیادی  مانند پارک اوزدلیک، سیتی مال، لونت مال و کانیون مال در این محله یافت می‌شود.

خرید ملک در استانبول با طراحی معاصر در نزدیکی مترو در لونت 2

 

This property was published on 04-07-1401.
It was last updated on 06-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید