خرید خانه سنگی در آلاچاتی ازمیر با معماری منحصر به فرد

Ref: 13898
WhatsApp
M2 150
تعداد اتاق 3+1
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این خانه سنگی مبله با طراحی منحصر به فرد در مکانی بسیار زیبا در Alaçatı ازمیر واقع شده و دارای 3 اتاق خواب و دو حیاط و 150 متر زیربنا است.

این خانه دوست ‌داشتنی، خلوتگاهی کوچک و خیال‌انگیز در زیباترین مکان Alaçati بر روی شبه‌جزیره Çesme (چشمه) است. پلان این خانه به صورت 1+3 طراحی شده و متراژ کل آن 150 مترمربع است.

خرید خانه سنگی در آلاچاتی ازمیر با معماری منحصر به فرد 0

در قسمت ورودی خانه، راهرویی طولانی و روشن با دیوارهای سنگی تمیز قرار دارد و بخشی از سقف آن، به صورت پاسیویی هندسی است که از شیشه و قابهای چوبی ساخته شده. آشپزخانه اوپن، اتاق نشیمن و یک حمام در سمت راست و 3 اتاق خواب دلباز، حمام اختصاصی و انباری در سمت چپ قرار دارند. این خانه در قسمت جلو و پشت، دو حیاط دارد که در آنها مبلمان قرار داده شده و مناطق نشیمن را گسترش می‌دهند.

خرید خانه سنگی در آلاچاتی ازمیر با معماری منحصر به فرد 1

سبک معماری ایتالیایی و مصالحی مانند سنگ طبیعی، چوب و شیشه در ساخت این خانه به کار رفته تا زیبایی خاص و دلنشینی در آن ایجاد شود. کف اتاقها با پارکت لمینت تکمیل شده و به اتاق‌ها گرما و رنگ بخشیده است. پنجره‌های چوبی متعدد با طرح کلاسیک جهت استفاده بهینه از نور خورشید طراحی شده‌اند و رابطه‌ای طبیعی و هماهنگ بین خانه و باغ ایجاد می‌کنند.

اتاق نشیمن طراحی خاصی دارد و سقف و کف آن چوبی است. آشپزخانه نیز اوپن است و در گوشه‌ای از نشیمن قرار گرفته و دارای سینک دوقلو و قفسه‌هایی به سبک قدیمی است.

خرید خانه سنگی در آلاچاتی ازمیر با معماری منحصر به فرد 2

حمام اصلی دارای یک روشویی دوقلو، جکوزی و یک آینه بزرگ با قاب چوبی است. حمام دوم نیز مجهز به کابین دوش و سایر لوازم بهداشتی باکیفیت است. طراحی کلاسیک و راحت اتاق خواب‌ها شامل کمد لباس، کشو، سقف چوبی، پنجره‌های چوبی و سایر مبلمان است.

موقعیت مکانی:

Alaçati بخشی از ازمیر در سواحل غربی ترکیه در شبه جزیره Çesme (چشمه)، سومین مرکز برتر موج سواری جهان، است. این منطقه اغلب به دلیل معماری زیبا، آسیاب‌های بادی و دریا مورد توجه قرار می‌گیرد. آلاچاتی یکی از سنتی‌ترین شهرهای ترکیه است که پر از خانه‌های سنگی، خیابان‌های باریک، بوتیک هتل‌ها و رستوران‌هایی با میزهای کنار خیابان است. این منطقه همچنین به خاطر وجود بندر، قایق‌های تفریحی‌، سواحل طلایی، اقیانوس گرم، و فضای مجلل اما دوستانه‌اش معروف است.

خرید خانه سنگی در آلاچاتی ازمیر با معماری منحصر به فرد 3
  • 4 کیلومتر تا بندر آلاچاتی
  • 11 کیلومتر تا مارینای Çesme
  • 4 کیلومتر تا ساحل Ilica
  • 100 متر تا بازار آلاچاتی
  • 150 متر تا دهکده داخلی کلاب بابا

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد این خانه زیبا در Alaçati ازمیر، با مشاورین ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید