خرید خانه در بدروم با استخرهای خصوصی و چشم انداز باز از دریا

Ref: 13901
WhatsApp
قیمت
3+1245-371 m2 -
4+1399-510 m2 -
5+1469-658 m2 -
تغییر واحد پول
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک از 1+3 تا 2+6 با برندهای باکیفیت مبله شده اند و از چشم اندازهای شگفت انگیز دریا و خدمات دربان 24 ساعته بهره می‌برند.

این پروژه مجلل که توسط یک معمار برنده جایزه طراحی شده است، اقامتگاه‌های پانوراما منحصر به فرد با استخرهای خصوصی و باغ‌هایی از 1000 تا 3600 متر مربع در بدروم ارائه می‌دهد. این اقامتگاه‌ها که در امتداد چشم انداز دریای اژه جنوبی قرار گرفته‌اند برای خرید و کسب درآمد از اجاره مناسب هستند. این خانه‌ها با 3 تا 6 اتاق خواب ، معماری نوآورانه و مدرن را با طراحی هنرمندانه ارائه می‌کنند و به معماری سنتی احترام می‌گذارند و مناظر فوق العاده از دریا را ارائه می‌دهند.

خرید خانه در بدروم با استخرهای خصوصی و چشم انداز باز از دریا 0

این پروژه از 76 ملک تشکیل شده است که به طور یکپارچه با محیط اطراف ترکیب می‌شوند و سبک محلی را با سبک معماری مدرن ترکیب می کنند. توسعه دهندگان پروژه با همکاری با برندهای برتر، از لوازم باکیفیت برای طراحی داخلی آپارتمان‌ها استفاده می کنند که مشخصه آنها کفپوش‌ها از پارکت بلوط اسپانیایی روشن یا تیره و سنگ مرمر طبیعی آناتولی، کابینت‌های سفارشی، شومینه و سیستم خانه هوشمند است.

آشپزخانه‌ها به طور کامل به لوازم خانگی Miele و کابینت‌های باکیفیت مجهز هستند. حمام‌ها دارای وان Villeroy یا Boch و دوش هستند. همچنین، سیستم تهویه مطبوع VRV برای یک محیط داخلی راحت برای روزهای گرم تابستان استفاده می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند ویژگی جدیدی اضافه کنند، یک سرویس سفارشی‌سازی حرفه‌ای در دسترس است که به شخصی‌سازی هر اقامتگاه با توجه به نیازهای صاحب خانه کمک می‌کند. علاوه بر این، استخرهای شنای 48-58 متر مربعی دارای سیستم گرمایشی برای استفاده در تمام طول سال هستند. تزئینات چوبی به همراه آلاچیق نیز به پروژه اضافه شده است.

خرید خانه در بدروم با استخرهای خصوصی و چشم انداز باز از دریا 1
از دیگر ویژگی‌هی این پروژه می‌توان به اضافه شدن برنامه‌ریزی شده یک فونیکولور برای انتقال ساکنین به ساحل در چند دقیقه، خدمات نگهبانی 24 ساعته و سرویس ویژه امکانات ورزشی و آبگرم معروف جهانی به ساکنین اشاره کرد. پروژه همچنین طیف وسیعی از امکانات شامل سالن بدنسازی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و حمام، استخر آب درمانی، استودیوی یوگا، استودیوی دوچرخه سواری، زمین اسکواش و تنیس، استودیوی پیلاتس، باشگاه، بسکتبال سرپوشیده و روباز، زمین فوتبال، و زمین والیبال را به ساکنین ارائه می‌کند.

 

خرید خانه در بدروم با استخرهای خصوصی و چشم انداز باز از دریا 2

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید