خرید خانه در استانبول: عمارت مجلل با اسکله خصوصی در استانبول اوسکودار

Ref: 20344
WhatsApp
M2 980
تعداد اتاق 14+3
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $41,400,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
فرصتی عالی برای خرید ملک در استانبول: عمارت بزرگ 17 اتاقه کنار دریا رو به تنگه بسفر با اسکله خصوصی 40 متری در محله معتبر Beylerbeyi در اوسکودار.

در امتداد سواحل خیره کننده تنگه بسفر در محله معتبر Beylerbeyi در استانبول Uskudar ، یک عمارت مجلل در کنار دریا قرار دارد که ظرافت و پیچیدگی بی نظیری را ارائه می دهد. این خانه باشکوه با وسعت 980 مترمربع، دارای معماری و طراحی بدیع است و تجربه‌ای از سبک زندگی مجلل را برای ساکنان فراهم می‌کند.

خرید خانه در استانبول: عمارت مجلل با اسکله خصوصی در استانبول اوسکودار 0

ساختمان اصلی 3 طبقه و 750 متر مربع است و 14 اتاق دارد. هر اتاق دارای وسایل و تزئینات شیک است. ساکنان این خانه از مناظر خیره کننده تنگه بسفر لذت خواهند برد.

ساختمان اصلی دارای یک اسکله خصوصی بزرگ به مساحت 40 متر مربع است که برای پهلوگیری قایق مناسب است. در همین حال، دو ساختمان در دو طرف ملک قرار دارند که اتاق‌های نشیمن اضافی و فضای ذخیره‌سازی فراوان دارند. ساختمان اول شامل 150 متر مربع در دو طبقه و شامل سه اتاق خواب دنج است، در حالی که ساختمان دوم 100 متر مربع فضای زندگی با دو اتاق دارد.

خرید خانه در استانبول: عمارت مجلل با اسکله خصوصی در استانبول اوسکودار 1

موقعیت مکانی:

 
Beylerbeyi محله ای جذاب در منطقه Üsküdar استانبول است. این محله که در سمت آسیایی شهر قرار دارد، ترکیبی بی نظیر از غنای تاریخی و زیبایی طبیعی است و به‌خاطر وجود کاخ نمادین بیلربی مشهور است. این بنای باشکوه عثمانی مطعلق به قرن نوزدهم بوده و زمانی اقامتگاه تابستانی سلطان‌ها بوده است. معماری باشکوه و موقعیت زیبای این کاخ در کنار آب، آن را به یک جاذبه دیدنی برای مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده است.

Beylerbeyi همچنین دارای فضایی آرام است، با خیابان های پر از درخت، پارک های سرسبز، و چشم اندازهای خیره کننده از تنگه بسفر. این محله طیف وسیعی از خانه‌های سنتی به سبک عثمانی، فروشگاه‌های کوچک و کافه‌های دنج دارد که به بازدیدکنندگان تصویری اجمالی از میراث فرهنگی غنی استانبول ارائه می‌دهد.

خرید خانه در استانبول: عمارت مجلل با اسکله خصوصی در استانبول اوسکودار 2

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید.

This property was published on 15-11-1402.
It was last updated on 26-02-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید