خرید آپارتمان‌هایی در ایوپ استانبول با چشم انداز خیره کننده

Ref: 11120
WhatsApp
قیمت
1+1 78-99 m2 -
2+1110-170 m2 -
3+1145-220 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تاریخ تحویل Sep 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع جدید آپارتمان‌هایی با اندازه‌های مختلف و امکانات اجتماعی، احاطه شده توسط فضای سبز زیبا و مناظر شگفت انگیز در ایوپ استانبول ارائه می‌دهد.

این مجتمع مسکونی مجلل در ایوپ در سمت اروپایی استانبول در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو و نزدیک مراکز خرید، بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی واقع شده است. این مجتمع شامل 127 آپارتمان مسکونی و یک پارکینگ زیرزمینی است که بیش از 2.830 متر مربع با مساحت داخلی 18.754 متر مربع توسعه یافته است.

خرید آپارتمان‌هایی در ایوپ استانبول با چشم انداز خیره کننده 0

این پروژه به شکل "L" ساخته شده است و شامل مسیرهای پیاده روی، فضای سبز بزرگ و امکانات اجتماعی در داخل مجموعه، از جمله یک مرکز تناسب اندام است. تزئینات آجری در نما به عنوان چارچوبی برای پنجره‌ها و بالکن‌ها استفاده می‌شود تا ساختمان با رنگ‌های خاکی و لهجه‌های آجری به زیبایی با بافت اطراف هماهنگ شود.

در مورد واحدهای مسکونی، انواع آپارتمان‌ها از 1+1 تا 1+3 متغیر است، از جمله دارای آپارتمان‌های دوبلکس باغ و آپارتمان‌های زیر شیروانی با تراس‌های بزرگ است، در حالی که اندازه آپارتمان‌ها بین 55 تا 225 متر مربع متغیر است. فضای داخلی آپارتمان‌ها با سلیقه طراحی شده است تا پاسخگوی نیازهای فعلی ساکنان باشد. به عنوان مثال، آشپزخانه‌های اوپن با کابینت‌هایی مطابق با طراحی معماری معاصر مجهز شده‌اند، که فضاهای زندگی را به سمت سادگی و کارایی سوق می‌دهد بدون اینکه زیبایی‌شناسی به خطر بیفتد.

خرید آپارتمان‌هایی در ایوپ استانبول با چشم انداز خیره کننده 1

همچنین، چیدمان‌ها، فضاهای مرتبط بصری را ارائه می‌دهند که اجتماعی شدن و تهویه طبیعی را فراهم می‌کنند. پنجره‌های بزرگ، نور طبیعی فراوانی را در داخل آپارتمان‌ها تامین می‌کند و آنها را تازه و مطبوع نگه می‌دارد. بالکن‌ها و تراس‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از شاخ طلایی و دریای مرمره دارند و استانبول را در یکی از قاب‌های مشخصش به تصویر می‌کشند.

خرید آپارتمان‌هایی در ایوپ استانبول با چشم انداز خیره کننده 2

فاصله‌ها

مترو: 5 دقیقه
تکسیم: 15 دقیقه
شهربازی Isfanbul:  دقیقه5
فرودگاه استانبول: 15 دقیقه
دانشگاه‌ها: 5 دقیقه
سلطان احمد: 15 دقیقه
نزدیک مراکز خرید مجلل، بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید