خرید آپارتمان‌های لوکس با متراژهای مختلف در مجتمعی نزدیک فرودگاه استانبول در باشاکشهیر استانبول

Ref: 10634
WhatsApp
قیمت
2+1130 m2
3+1167-173 m2 -
4+1224-246 m2
5+1308 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه مسکونی آپارتمان‌هایی را در نزدیکی فرودگاه بین المللی ارائه می‌دهد. امکانات اجتماعی با رستوران‌ها و فضای بیرونی ترکیب شده است.

این پروژه لوکس زندگی مبتنی بر فلسفه "یک زندگی آرام" را ارائه می‌دهد، بنابراین، همه جزئیات، از انتخاب مکان پروژه در باشاک شهیر تا سبک معماری جاودانه آن به دنبال این مفهوم چیده شده‌اند. امروزه باشاکشهیر با فضایی آرام و به دور از هیاهوی شهر و به عنوان یک مرکز شهری معتبر، محبوبیت خود را حفظ کرده و ارزش آن در بازار املاک و مستغلات به طور پیوسته افزایش می‌یابد.

خرید آپارتمان‌های لوکس با متراژهای مختلف در مجتمعی نزدیک فرودگاه استانبول در باشاکشهیر استانبول 0

توسعه دهندگان این پروژه از یک رویکرد یکپارچه برای پروژه مسکونی استفاده کردند که دارای طراحی ترکیبی است تا به هر نیاز ساکنان پاسخ دهد. این پروژه دارای بلوک‌های دوقلو رو به جهات مختلف، امکانات اجتماعی، از جمله استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی کودکان، زمین بازی، مسجد و زمین بسکتبال، در کنار کافه‌رستوران‌های زیبا با ارائه غذاهای عالی، آرایشگاه، و یک بازار است.

خرید آپارتمان‌های لوکس با متراژهای مختلف در مجتمعی نزدیک فرودگاه استانبول در باشاکشهیر استانبول 1

سایبان‌های آفتاب و استخرهای تزئینی با فواره‌ها، مناطق اجتماعی چندمنظوره را به‌خوبی تزیین می‌کنند و مسیرهای پیاده‌روی با ردیفی از بوته‌ها ظاهری خوب را به تصویر می‌کشند که توهم هزارتویی را ایجاد می‌کند.

آپارتمان‌های کاربردی با طراحی خوب در انواع مختلف، از 1+1 و 1+5، دارای بالکن های بزرگی هستند که ساختمان‌های بلند را پوشانده اند، نور طبیعی فراوانی را برای ساکنان ایجاد کرده و صمیمیت با محیط اطراف را فراهم می‌کنند. سقف‌هایی که تا 3 متر می‌رسند و پنجره‌های کف تا سقف اجازه می‌دهند نور طبیعی به داخل جریان پیدا کند و فضای داخلی بزرگتر به نظر می‌رسد.

خرید آپارتمان‌های لوکس با متراژهای مختلف در مجتمعی نزدیک فرودگاه استانبول در باشاکشهیر استانبول 2

مواد باکیفیت، به ویژه در آشپزخانه‌های بسته مجهز با کابینت‌های زیبا، خودنمایی می‌کنند. پارکت های لمینت احساس گرما و ظاهری طبیعی می‌دهند، در حالی که دیوارهای سفید اتاق‌ها را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهند و حس تازگی را القا می کنند. تراس‌های طبقه بالا روز و شب منظره زیبایی از استانبول را ارائه می‌دهند. 

یکی دیگر از جنبه های برجسته این پروژه، گستره خدمات ارائه شده برای ساکنین از جمله خدمات ترانسفر فرودگاهی با تخفیف داخلی، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات مشاوره حرفه ای سفر، نظافت داخل آپارتمان، خدمات پشتیبانی فنی، خشکشویی و خدمات راننده خصوصی است.

خرید آپارتمان‌های لوکس با متراژهای مختلف در مجتمعی نزدیک فرودگاه استانبول در باشاکشهیر استانبول 3

این پروژه مختلط با امکانات اجتماعی، واحدهای مسکونی و کافه رستوران‌ها ارائه می‌شود. سونا، اتاق بخار یا حمام ترکی نیز در پروژه ارائه می‌شود. 

همچنین، به خاطر داشته باشید که خرید از این پروژه، به لطف نزدیک بودن پروژه به فرودگاه استانبول، باغ ملی و بزرگترین بیمارستان استانبول-Cam و بیمارستان شهر Sakura- در باشاکشهیر که همسایه پروژه کانال استانبول است، یک سرمایه گذاری عالی است.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید