خرید آپارتمان کنار دریا در کوناک ازمیر با منظره کامل دریا

Ref: 11475
WhatsApp
M2 165
تعداد اتاق 3+1
این آپارتمان زیبا 165 متری در طبقه 7 رو به آب، در موقعیتی عالی در نزدیکی حمل و نقل عمومی، فروشگاه‌ها، بازارها و بانک‌ها در ازمیر واقع شده است.

این آپارتمان سه‌خوابه در کوناک ازمیر، در فاصله یک دقیقه ای از بازارها، بانک‌ها و مغازه‌ها در محله Guzelyali واقع شده و برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب است. همچنین 3 دقیقه پیاده روی تا تراموا و بندر Goztepe فاصله دارد. این ساختمان در طبقه بالای یک ساختمان 7 طبقه در خط ساحلی قرار دارد و مناظر زیبایی از دریا را ارائه می‌دهد.

خرید آپارتمان کنار دریا در کوناک ازمیر با منظره کامل دریا 0

این خانه بازسازی شده فضایی به مساحت 165 متر مربع را ارائه می‌‌دهد و دارای 3 اتاق خواب، آشپزخانه مجزای کاملاً مجهز، حمام اختصاصی و بالکن بزرگ است. آشپزخانه L شکل با کالای سفید و کابینت‌های چوبی چوب گردویی با رنگ متوسط ​​که رویه آن‌ها سفید است، تجهیز شده است. اتاق نشیمن بزرگ به یک بالکن بزرگ محصور شده با شیشه منتهی می‌شود که منظره بی نظیر دریا را ارائه می‌دهد.

خرید آپارتمان کنار دریا در کوناک ازمیر با منظره کامل دریا 1

کف‌ها با کاشی‌های سرامیکی سفید در اتاق‌های مرطوب تکمیل شده‌اند، در حالی که چوب گردو یکپارچه کف اتاق‌ها و اتاق نشیمن را می‌پوشاند. از دیگر ویژگی‌های این ملک در طبقه بالا می‌توان به پنجره‌های دو جداره، درهای داخلی چوب گردو، پرده‌های بیرونی، دستگاه آیفون تصویری، سینک هیلتون، کابین دوش و وای فای اشاره کرد. علاوه بر این، ساختمان دارای یک آسانسور است که دسترسی آسان به طبقه بالا را فراهم می‌کند.

خرید آپارتمان کنار دریا در کوناک ازمیر با منظره کامل دریا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ازمیر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید