خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی بزرگ در نزدیکی دریاچه در Kucukcekmece استانبول

Ref: 10754
WhatsApp
قیمت
2+195-120 m2 -
3+1150 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تاریخ تحویل Mar 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با طراحی زیبا و چشم انداز کامل دریا و دریاچه و سبک مینیمال مدرن

این پروژه مدرن در ساحل دریاچه Kucukcekmece در سمت اروپایی استانبول، آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با طراحی دقیقی را در 3 بلوک ارائه می‌دهد. از 201 آپارتمان این مجتمع آپارتمانی امکانات اجتماعی از جمله مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، سونا و استخر روباز را در خود جای داده است. سیستم‌های دوربین مدار بسته کنترل ورودی و خروجی خودرو و عابر پیاده، پرسنل امنیتی متخصص و سیستم امنیتی پیشرفته، ایمنی و راحتی ساکنین را تضمین می‌کند.

خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی بزرگ در نزدیکی دریاچه در Kucukcekmece استانبول 0

واحدهای مسکونی ساخته و طراحی شده با مصالح مرغوب و بادوام، نیازهای ساکنین را برآورده می‌کند. با ارائه منظره دریاچه و دریا بدون مانع، ساکنان این امتیاز را دارند که از غروب خورشید لذت ببرند و هوای تازه را احساس کنند. 

آپارتمان‌های زیبا با مساحتی بین 107 تا 130 متر مربع، حال و هوای خوبی را با طراحی‌های زیبا ایجاد می‌کنند. پنل‌های چوبی لبه‌دار و طرح‌های دیوار بافت‌دار، دیوارهای کسل‌کننده را زیبایی می‌دهند. 

خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی بزرگ در نزدیکی دریاچه در Kucukcekmece استانبول 1

طرح‌های نورپردازی شیک دیوارها و سقف‌ها را زینت می‌دهند و دیوارها و وسایل با رنگ‌های خاکستری کم‌رنگ و قهوه‌ای فیلتر شده، جلوه‌ای آرامش‌بخش در فضای داخلی به دست می‌آورند. پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوان به داخل جریان پیدا کند و نیاز به نور مصنوعی را کاهش دهد.

حمام‌ها دارای یک کابینت مخفی از کف تا سقف با فضای کافی برای قرار دادن ماشین لباسشویی و خشک کن لباس هستند. کابین دوش به سبک اتاق مرطوب با در شیشه‌ای شیک قرار دارد. دیوارکوب‌های شیک آینه ای دایره ای با قاب قهوه ای تیره را همراهی می کنند. نورافکن ها نیز به روشن شدن فضا کمک می کنند. کفپوش‌های چوبی غنی و مجلل به نظر می‌رسند که به صورت یک نوار عمودی در پشت صندلی توالت دیواری ادامه می یابد.

خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی بزرگ در نزدیکی دریاچه در Kucukcekmece استانبول 2

حمام دارای وسایل مختلف هندسی مانند آینه‌، روشویی های مستطیلی و کاسه های یکپارچه است. شیرهای دیواری برنزی رنگ دیوار را برجسته می کنند و کاسه مستطیلی به صورت استراتژیک در روشویی ادغام شده است.

نمای کلی آپارتمان‌ها به سبک مدرن و مینیمال پوشانده شده است و راحتی مجلل را در مجتمعی با نگهبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد. ساکنان همچنین از دسترسی بی دردسر به مناظر کامل طبیعت در کنار ساحل دریاچه Kucukcekmece لذت می‌برند.

خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی بزرگ در نزدیکی دریاچه در Kucukcekmece استانبول 3

این آپارتمان‌ها برای هر سبک و بودجه ای مناسب هستند. تاریخ تحویل پروژه 2023 بوده و طرح‌های پرداخت تا اقساط 12 ماهه موجود است.


It was last updated on 13-03-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید