خرید آپارتمان در مجتمعی با امکانات و منظره دریا در کارتال استانبول

Ref: 10760
WhatsApp
قیمت
2+1115-137 m2 -
3+1155-190 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با بالکن‌های بزرگ درهمسایگی جنگل آیدوس، چشم‌انداز باز از شهر و دریا را ارائه می‌کنند و کیفیت زندگی بالایی را ارائه می‌کنند.

پروژه آپارتمانی مرتفع ساخته شده در زمینی به مساحت 10800 متر مربع در کارتال استانبول شامل فروشگاه‌های تجاری، 237 آپارتمان در 5 بلوک و طیف وسیعی از امکانات اجتماعی، از جمله استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، ویتامین بار، زمین بازی کودکان، زمین بسکتبال، آمفی تئاتر و مسیرهای پیاده روی است. این پروژه با داشتن همسایگی با جنگل آیدوس که مساحتی معادل 26000 متر مربع را پوشش می‌دهد و دارای بلندترین تپه استانبول با ارتفاع قله 542 متری در سمت آسیایی استانبول است، هوای تازه زیادی را از جنگل آیدوس می‌گیرد.

خرید آپارتمان در مجتمعی با امکانات و منظره دریا در کارتال استانبول 0

آپارتمان‌های مدرن 2 و 3 خوابه با سلیقه طراحی شده با مصالح درجه یک با مساحتی بین 113 تا 187 متر مربع ساخته شده‌اند که نویدبخش آرامش و با بالکن های بزرگ و باغ های خصوصی در طبقات همکف است. آلاچیق ها و کاملیاها با طراحی ویژه ساکنان را تشویق به استراحت و گذراندن وقت در فضاهای سبز وسیع می‌کند.

در چیدمان داخلی آپارتمان‌ها، تمام جزئیات در نظر گرفته شده و به دقت اعمال می شود. کفپوش چوبی که گرما را در اتاق نشیمن منتقل می کند به سمت کاشی های سرامیکی در منطقه آشپزخانه می رود. بسته به چیدمان آپارتمان ها، آشپزخانه یا مجزا است یا با اتاق نشیمن ادغام می شود. حمام‌ها دارای دوش توکار به سبک اتاق مرطوب با درهای شیشه‌ای، دوش بارانی و سر دوش دستی هستند که دسترسی آسان و لوازم بهداشتی دیواری را ارائه می‌دهند. همچنین، طرح رنگ خاکی حمام‌ها احساساتی را که یک محیط ارگانیک انجام می‌دهد، ایجاد می‌کند و فضایی آرام‌بخش را ایجاد می‌کند و مکانی عالی برای شستشو است. همچنین می‌توانید از سونا، حمام ترکی و اتاق‌های ماساژ نیز استفاده کنید.

خرید آپارتمان در مجتمعی با امکانات و منظره دریا در کارتال استانبول 1

برای علاقه مندان به موسیقی و شطرنج، علاوه بر اتاق مطالعه و کتابخانه، اتاق‌هایی به طور خاص برای چنین فعالیت هایی در نظر گرفته شده است. نگهبانان و دوربین‌های امنیتی فعال 24/7 امنیت و آسایش ساکنین را تضمین می‌کنند.

این آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با ویژگی‌های مدرن، فضاهای نشیمن راحت را در منطقه‌ای آرام استانبول ارائه می‌کنند که از پویایی زندگی شهری در Kartal در سمت آناتولی استانبول فاصله دارد. بنابراین، این پروژه کارتال آپارتمان‌های ایده‌آلی را برای کسانی که به دنبال یک زندگی آرام محصور در طبیعت هستند، در خود جای می‌دهد. انتظار می‌رود این پروژه تا پایان سال 2023 تکمیل شود. 1٪ مالیات بر ارزش افزوده در قیمت فروش لحاظ شده است.

خرید آپارتمان در مجتمعی با امکانات و منظره دریا در کارتال استانبول 2

فاصله‌ها

  • فرودگاه صبیحا گوکچن: 15 دقیقه
  • بیمارستان ها: 5 دقیقه
  • E-5 و D-100: دو دقیقه
  • جاده ارتباطی بزرگراه: 5 دقیقه
  • ایستگاه مترو: 2 دقیقه
  • Pendik Marina ده دقیقه
  • درست روبروی جنگل آیدوس

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید